سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فوتبال مال خوزستان است و اولین توپی که در ایران به زمین خورد در استان خوزستان بود.
کد خبر: ۲۲۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 13 May 2016

سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی گفت: به مردم خوزستان بابت قهرمانی استقلال خوزستان و همچنین مردم آذربایجان بابت صعود ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. به دیگر شهرها برنخورد ولی فوتبال مال خوزستان است و اولین توپی که در ایران به زمین خورد در استان خوزستان بود. امروز تیم خوب استقلال خوزستان توانست از حقانیت فوتبال این خطه دفاع کند. آرزو می‌کنم در سال بعدی آذربایجان نیز به یک قهرمانی برسد چرا که اگر نوبتی باشد دیگر نوبت فوتبال آذربایجان است.

وی اظهار کرد: متاسفانه ما سقوط کردیم. اگر سقوط نمی‌کردیم لیگ زیر سوال می‌رفت و همه تعجب می‌کردند. از اول فصل هیچ امکاناتی نداشتیم و در 5 هفته ابتدایی برنامه 90 علیه تیم ما هجمه راه انداخته بود.

بختیاری‌زاده افزود: در نیم فصل رقابت‌ها برای اینکه در هزینه‌های تیم صرفه‌جویی شود 15 بازیکن را کنار گذاشتم و 5 میلیارد تومان صرفه جویی کردیم. در سوی دیگر راه آهن و ملوان که امروز مثل ما سقوط کردند هزینه‌های زیادی کردند.

وی درباره بازی نیز گفت: امروز روز خوب تراکتور بود. این تیم با اتکا به بازیکنان باتجربه و تکنیکی‌اش فوتبال بسیار خوبی انجام داد و مزد زحماتش را گرفت. توان بازیکنانم در مقابل این تیم پرمهره همین بود. ما نتوانستیم فوتبال خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با اشاره به حضور مسوولان استان خوزستان در تمرین‌های اخیر استقلال خوزستان اظهار کرد: متاسفانه مسوولان ما دوست روزهای خوب هستند. من نگران این بودم که این رفت و آمدهای زیاد به تمرین‌ها تمرکز استقلال خوزستان را به هم بزند و این تیم نتواند قهرمان شود. در طول فصل که هیچ امکاناتی نداشتیم و همیشه از مشکلات فریاد می‌زدیم مسوولان کجا بودند. ای کاش آن‌ها از همان ابتدای فصل به تمرین‌های ما سر زده و مشکلات‌مان را حل می‌کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار