رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: حوادث روز گذشته خوزستان 3 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۲۲۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 14 May 2016
دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به حوادث روز گذشته اظهار کرد: در حادثه تصادف دو دستگاه خودرو پراید که در محور اهواز – دغاغله (جاده تصفیه نیشکر) که ساعت 18:18 روز گذشته (جمعه) رخ داد، یک نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: همچنین روز گذشته در جریان بازی فوتبال استقلال خوزستان و ذوب‌آهن که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، فردی 37 ساله، به دلیل هیجان ناشی از بازی فوتبال، دچار ایست قلبی شد.

میرخشی ادامه داد: با وجود تلاش ماموران اورژانس حاضر در ورزشگاه برای احیای این فرد، وی جان خود را از دست داد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر، مردی در منطقه سردشت زیدون بهبهان به دلیل غرق‌شدگی جان باخت. این حادثه در ساعت 18:29 روز گذشته به اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

وی همچنین با اشاره به حادثه تیراندازی روز گذشته در دزفول گفت: حادثه تیراندازی که ساعت 22:00 شب گذشته در منطقه زیباشهر دزفول رخ داد، 3 مصدوم بر جای گذاشت.

میرخشتی بیان کرد: همچنین روز گذشته ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تماسی از منطقه سالند دزفول، درخواست اعزام بالگرد جهت کمک به بیمار دریافت شد. بیمار، زنی 35 ساله با وضعیت حاد همراه با درد شدید شکم و عفونت شکمی گزارش شد.

وی گفت: در پی این درخواست، یک بالگرد اورژانس هوایی به این منطقه صعب‌العبور اعزام شد. به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه، دسترسی به محل زندگی بیمار با آمبولانس، 2 تا 3 روز زمان نیاز می‌برد و با توجه به وضعیت حاد این بیمار، بالگرد در ساعت 17:00 به این منطقه اعزام و بیمار، راس ساعت 18:30 به بیمارستان گنجویان دزفول تحویل شد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار