مدیرکل محیط‌زیست خوزستان خبرداد:
مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: گرائیدن 400 هزار نخل خرما در استان خوزستان به سمت نابودی و خشک شدن نیز می‌تواند سوژه مناسبی برای ساخت این فیلم‌ها باشند.
کد خبر: ۲۲۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 14 May 2016

احمدرضا لاهیجان‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره سبز اظهار کرد: با وجود اینکه در اجرای این جشنواره حدود 10 سال وقفه ایجاد شد ولی برای دبیرخانه آن حدود یک هزار فیلم داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مدیریت معصومه ابتکار برگزار خواهد شد افزود: این جشنواره علاوه بر ایجاد فرهنگ سازی در مراقبت کردن از محیط زیست، باعث ایجاد رابطه بیشتر میان دوست داران محیط زیست می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان با اشاره به نمایش بیش از 16 فیلم ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره گفت: کارهای ارسال شده از نظر کیفیت ارتقا خوبی پیدا کرده و از بین یک‌هزار فیلم ارسال شده به دبیرخانه جشنواره درتهران، این تعداد در استان خوزستان به نمایش در خواهد آمد.

لاهیجان‌زاده با بیان اینکه این آثار می‌تواند در مشکلات محیط‌زیستی استان تاثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: گرائیدن 400 هزار نخل خرما در استان خوزستان به‌سمت نابودی و خشک شدن نیز می‌تواند سوژه مناسبی برای ساخت این فیلم‌ها باشند.

وی ادامه داد: بحران‌های موجود در محیط زیست استان خوزستان اگر به‌صورت عمیق و هنرمندانه به صورت مستند در آید می‌تواند اثرات مناسب‌تری را داشته باشد.

لاهیجان‌زاده در پایان تصریح کرد: افزایش یافتن سطح کیفیت این فیلم‌ها و پرداختن به آن می‌تواند موجب حل مشکلات محیط زیستی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار