رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:به منظور حضور حداکثری هواداران و علاقه مندان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، دیدار این تیم برابر فجر سپاسی شیراز رایگان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 15 May 2016
پیمان ادیبی افزود: شرایط تیم صنعت نفت در لیگ دسته اول به گونه ای پیش رفت که دیدار آخر این تیم برابر فجر سپاسی حکم مرگ و زندگی برای زردپوشان آبادانی دارد.

وی اظهار داشت:بر اساس توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان، این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان رایگان برگزار می شود.

ادیبی گفت: انتظار می رود هواداران خوزستانی همانند دیدار استقلال خوستان در هفته پایانی لیگ برتر برای حمایت از تیم صنعت نفت آبادان به ورزشگاه آمده و حماسه ای دیگر بیافرینند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان تصریح کرد:تیم صنعت نفت بیشتر از گذشته شرایط حساسی دارد و برای موفقیت این تیم باید به حمایت از آنان به ورزشگاه برویم.

وی ادامه داد:راهیابی تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ برتر (جام خلیج فارس) موفقیت های سایر رشته های ورزشی داستان خوزستان در یک سال اخیر از جمله بسکتبال، واترپلو، تنیس روی میز، فوتبال را تکمیل می کند.

تیم صنعت نفت آبادان فردا - دوشنبه- در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است و در صورت پیروزی برابر این تیم شیرازی به لیگ برتر صعود می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار