نفتی های آبادانی که از تیم های ریشه دار و قدیمی فوتبال کشور هستند، فردا با حمایت هواداران خود در صورت کسب پیروزی به صورت مستقیم به شانزدهمین دوره لیگ برتر صعود خواهند کرد.
کد خبر: ۲۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 15 May 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ جمعه گذشته بود که تیم استقلال خوزستان با شایستگی تمام و هدایت سرمربی جوان و خوش فکر خود موفق شد مقام قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کند.

پس از این قهرمانی بود که موج شادی و سرور سراسر خوزستان را فراگرفت و مردم تا پاسی از شب در خیایان ها به خوشحالی پرداختند.

 

اما فردا (دوشنبه) تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی و هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) ساعت ۱۷:۱۵ به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز خواهند رفت.

نفتی های آبادانی که از تیم های ریشه دار و قدیمی فوتبال کشور هستند، فردا با حمایت هواداران خود در صورت کسب پیروزی به صورت مستقیم به شانزدهمین دوره لیگ برتر صعود خواهند کرد.

باتوجه به اینکه درحال حاضر دو تیم فجر سپاسی با ۶۰ و نفت آبادان با ۵۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم جدول رده بندی هستند، این بازی برای هر دو تیم بسیار حیاتی و به نحوی بازی مرگ و زندگی خواهد بود.


تماشای بازی نفت آبادان و فجر سپاسی رایگان شد

پیمان ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبرداد: به منظور حضور حداکثری هواداران و علاقه مندان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، دیدار این تیم برابر فجر سپاسی شیراز رایگان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: هواداران تیم فوتبال صنعت نفت به منظور حمایت از این تیم و افزایش توان روحی بازیکنان در بازی مقابل فجر سپاسی شیراز حضوری پررنگ داشته باشند.


محکوم به پیروزی مقابل تیم فجر سپاسی شیراز هستیم

غلامحسین امین فر سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی فردا مقابل تیم فجر سپاسی شیراز محکوم به بُرد هستیم.

وی اظهار کرد: بازیکنانمان پس از بازی مقابل داماش تمرینان منظم، شاداب و با نشاطی به انجام رساندند و اکنون در آمادگی صد در صدی به لحاظ جسمی و روحی قرار دارند.

امین فر از هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم یاد کرد و افزود: از تمامی هواداران با تعصب، با غیرت  و پرشور آبادانی می خواهیم که مثل همیشه تیم را با تشویقها و حمایتهای خود یاری کنند و فردا استادیوم تختی را به جهنی برای تیم حریف تبدیل کنند.


صعود نفت آبادان به لیگ برترشدنی است/خوزستانی‌ها به ورزشگاه بیایند

فرامرز کیانی زاده با اعلام حمایت تمام قد و همه جانبه از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: نفت آبادان جزو تیمهای با سابقه فوتبال خوزستان و کشور و با ساختار و تشکیلات بسیار خوب است که بسیاری از باشگاه‌های لیگ یک و بعضا لیگ برتر چنین ساختاری ندارند.

وی افزود: بهره مندی این تیم از وجود هواداران متعصب و بسیار خوب نشان از آن دارد که حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر به طور قطع به نفع ورزش خوزستان و کشور خواهد بود.

وی بار دیگر با دعوت از مردم خوزستان برای حضور در ورزشگاه تختی آبادان گفت: انشاءلله مردم خوزستان همانطور که در دیدار استقلال خوزستان با ذوب آهن فارغ از هر رنگ و قومیتی لبیک گفتند و به ورزشگاه آمدند در این بازی نیز به استادیوم بیایند تا شاهد نتیجه حضورشان با کسب پیروزی تیم صنعت نفت مقابل فجر سپاسی باشیم.


این دیدار حساس روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار