مدیر امور مشترکان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از امکان اصلاح یا عقد قرارداد آب زراعی محصولات زمستانه و بهاره تا اول خردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 17 May 2016
حمید بهره بر افزود: تلاش بر این است مشترکان در زمان مقرر نسبت به عقد قرارداد آب اقدام کنند تا علاوه بر برنامه ریزی مطلوب برای تامین و توزیع آب بتوان آمار و اطلاعات کشت شبکه های آبیاری تحت پوشش را در زمان مناسب استخراج کرد.

وی با بیان اینکه برخی از مشترکان برای عقد قرارداد آب تاخیر می کنند افزود:طبق معمول عقد قرارداد آب برای کشت زمستان از اول شهریورماه تا 25 اسفند ماه و کشت تابستان نیز از اول تیرماه تا 15 مهرماه هر سال می باشد اما به دلیل مراجعه نکردن برخی کشاورزان در زمان مقرر در برنامه ریزی تامین و توزیع آب اختلال ایجاد می شود.

وی اظهار کرد:به منظور رفاه حال مشترکان امکان عقد یا اصلاح قراردادهای زمستانه و بهاره تا اول خردادماه امسال تمدید شده و پس از این تاریخ نسبت به اعمال جریمه قانونی اقدام خواهند کرد.

در فصل زمستان محصولاتی از قبیل گندم،سبزیجات،پیاز،کاهو،کلم و هویچ در اراضی کشاورزی زیر پوشش شبکه آبیاری شمال خوزستان به بار می نشینند.

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان ،شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را مدیریت می کند.
120
 نوع محصول زراعی و باغی در شمال استان خوزستان کشت و تولید می شود.

شهرهای دزفول ، اندیمشک و شوش با تولید بیش از چهار میلیون تن انواع محصول قطب کشاورزی استان خوزستان به شمار می آیند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار