مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه تریلر حامل بار گوجه فرنگی بر اثر برخورد با یک دستگاه پراید مرگ راننده پراید را در این شهر رقم زد.
کد خبر: ۲۳۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 17 May 2016

مقصود حق شناس اظهار کرد: رأس ساعت ۲۲ و ۱۴ دقیقه شب گذشته طی تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از وقوع تصادفی در مسیر شهرک نورد اطلاع داده شد.

مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن مشاهده کردند بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک خودروی باری حامل بشکه های ۲۰۰ لیتری و یک دستگاه تریلی متاسفانه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرده است.

حق شناس بیان کرد: بر اثر شدت تصادف بشکه های ۲۰۰ لیتری که حاوی رب گوجه فرنگی بودند در محل حادثه پراکنده و مسیر تردد خودروهای عبوری لغزنده شد.

وی عنوان کرد: با توجه تاریکی مسیر آتش نشانان با مدیریت عملیات، همزمان با قطع هرگونه اتصالات برقی در تمامی خودروها اقدام به خروج رانندگان و فرد جان باخته از خودرو های متصادف و همینطور مدیریت تردد خودرو های گذری برای انجام عملیات کردند.

مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: عملیات آتش نشانان تا ساعت یک و پنج دقیقه امروز صبح ادامه داشت.

حق شناس با اظهار بی اطلاعی از علت حادثه گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان امر در دست بررسی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار