بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۳۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 18 May 2016
چالش های کشاورزی خوزستان و راه کارهای برون رفت از آن

وجود مشکلات شدید در حوزه کرخه و مارون و رودخانه زهره ، منجر به محرومیت کشاورزان از زراعت در این منطقه گردید. کشت های مستمر در این منطقه از جمله خرما سال گذشته با خسارات و ضرر و زیان فراوانی روبه رو شد . برای مثال محصول خرما در حوزه شادگان ، از نظر کیفیت و کمیت نسبت به سالهای گذشته در سطح پایین تری قرار داشت. (جزئیات بیشتر)




قهرمانان ارزان ولی ارزشمند خوزستان

روزهای خوش ورزش خوزستان همچنان ادامه داشت و این بار نگاه ها به برزیل کوچک بود، آبادانی های خونگرم پس از قهرمانی استقلال خوزستان، هم قسم شده بودند تا شادی مردم استان را تکمیل کنند. (جزئیات بیشتر)




مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان منصوب شد

خبیر طی حکمی هومن خورشید را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان منصوب کرد. (جزئیات بیشتر)




نمایندگان و مدیران استان در توسعه خوزستان چه نقشی دارند؟

استان خوزستان بیش از آن که به بودجه و سرمایه نیاز داشته باشد به مدیران قابل و کیفی نیاز داردتا بتوانند از بودجه های تخصیص یافته حداکثر استفاده را در جهت توسعه استان ببرند.به عبارت دیگر در برنامه ششم توسعه ممکن است بندهای خوبی در ارتباط با خوزستان تدوین گردد که بالقوه بتوانند رونق اقتصادی خوزستان را در پی داشته باشد. (جزئیات بیشتر)



 
امروز پادشاه عربستان جاهلیتی دیگر به راه انداخته است

اگر درجاهليت قديم با دست گور می كندند وكودكان را زنده بگور مي كردند امروز زنان و کودکان را در یمن با با بمباران و ریختن آوار به خاک و خون می کشند. مردم را در حال نمازخواندن زیر آوار قرار می دهند. این زنده به گور کردن نیست؟ امروز پادشاه عربستان جاهلیتی دیگر به راه انداخته و با هواپیما مردم را زنده به گور می کند. (جزئیات بیشتر)




مستند چشم اندازهای جلگه خوزستان ساخته می شود

فیلمساز انجمن سینمای جوان خوزستان از ساخت مجموعه مستند چشم اندازهای جلگه استان به سفارش صداوسیما خبر داد. (جزئیات بیشتر)




همایون یوسفی: استاندار خوزستان باید بومی باشد

منتخب مردم اهواز، کارون حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی، خواستار انتصاب استاندار بومی در خوزستان شد. (جزئیات بیشتر)




اسلام انقلابی یعنی اسلام عزت مندی و اقتدار

اسلام انقلابی یعنی اسلام عزت مندی و اقتدار، یعنی نگاه به آن روزی که آمریکایی ۲۰ هزار تومان حق توحش روی فیش های حقوقی خود در ایران می گرفتند و نگاه به امروزی که زیر دریایی آمریکایی برای عبور از تنگه هرمز، باید به سطح آب بیاید و به زبان فارسی جواب نیروهای ایرانی را بدهد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار