سرپرست استانداری خوزستان گفت: تورم نیرو مشکل همه شهرداری‌های استان است و شهرداری‌ها برای رفع مشکلات مالی خود باید به‌دنبال کسب درآمد پایدار باشند.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 19 May 2016

فرج‌الله خبیر ظهر امروز در نشست ساماندهی عمران و خدمات شهری شهرهای استان، اظهار کرد: تورم نیرو مشکل همه شهرداری‌های استان است و شهرداری‌ها برای رفع مشکلات مالی خود باید به‌دنبال کسب درآمد پایدار در شهرهای خود باشند.

وی افزود: استخدام نیرو خارج از چارچوب و ضوابط استخدامی مشخص شده در هر شهرداری تخلف است ضمن این‌که باید از نیروهای موجود در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بهترین استفاده را ببریم.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به نقش و جایگاه مهم سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز شهری، تصریح کرد: استفاده از مهندسان دارای دانش فنی، اجرایی و با تجریه و نظارت آنان در ساخت وسازها تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از احداث ساختمان‌های بی‌کیفیت در شهرها دارد.

خبیر یادآور شد: ترغیب و تشویق عضویت مهندسان باتجریه و کارآمد در عضو شدن در سازمان نظام مهندسی موجب تاثیرگذاری و کارآمدی بیشتر این سازمان در استان خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم که کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان را بالا ببریم چرا که داشتن زندگی خوب و راحت از حقوق اساسی همه شهروندان و مردم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار