پنج پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان رامهرمز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه افتتاح شد.
کد خبر: ۲۳۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 19 May 2016

سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز چهارشنبه در هشتمین سفر خود به استان خوزستان بخش اورژانس، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان مادر و ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز را افتتاح کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان های مادر و امام شهرستان رامهرمز با کارکنان و مدیران این دو مرکز درمانی دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی در آئین بهره برداری ازاین پروژه های بیمارستانی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه ها، امکان انجام کارهای درمانی در این منطقه بدون اعزام به کلانشهر اهواز فراهم می شود.

به گزارش مهر، بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز در تیر ماه سال ۹۲ تنها با سه بخش اطفال، اتاق عمل و جراحی به بهره برداری رسیده بود که طی دو سال اخیر با مساعدت دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سایر بخش ها از جمله اورژانس، سی سی یو و آی سی یو نیز به این بیمارستان اضافه شد.

اورژانس بیمارستان مادر با زیربنایی به مساخت ۸۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال تعمیر، ساخت و تجهیز شد که ۴۶۰ مترمربع از ساختمان موجود در این بیمارستان بازسازی و ۳۴۰ متر مربع دیگر نیز احداث شد. همچنین بخش سی سی یو و آی سی یو این بیمارستان نیز با هزینه ای بالغ بر۷۰۰ میلیون ریال ساخت، تجهیز و راه اندازی شد.

تعمیر، تکمیل و احداث ساختمان ام آر آی بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز نیز در مساحت ۲۷۰ مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال انجام شد که با خرید دستگاه ام آر آی به ارزش ۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تجهیز شد، بخش سی تی اسکن این بیمارستان نیز در ۱۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیار ریال راه اندازی و دستگاه مربوطه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال خریداری شد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار