خطیب نماز جمعه اهواز:
انشالله مسئولین کوتاهی نکنند و طبق صحبتی که با مسئولین داشتیم، در هر شهری شورایی مرکب از امام جمعه، فرماندار، کمیته امداد، فنی و حرفه ای و... وجود داشته باشد تا طرح های سبک با بازده خوب اجرا شود.
کد خبر: ۲۳۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 20 May 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن تبریک روز سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهر عنوان کرد: این عملیات به دلیل چند مرحله ای بودن، 23 روز به طول انجامید و طی آن علاوه بر آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد، جاده اهواز - خرمشهر، هویزه و روستاهای این مسیر نیز از وجود دشمن بعثی آزاد شد.

وی افزود: در این عملیات 20 هزار سرباز بعثی به اسارت گرفته شدند که حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودند، این پیروزی را خدای تبارک و تعالی با امدادهای غیبی نصیب ملت ایران کرد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به روز چهارم خرداد، روز مقاومت دزفول خاطرنشان کرد: این روز به خاطر مقاومت ها، پایمردی ها و رشادت های بی نظیری که مردم این خطه به نمایش گذاشتند، نام گذاری شد و ما اینها را فراموش نمی کنیم.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به موضوع حج سال 95 عنوان کرد: حج باید با امنیت و با ثبات برگزار شود تا حوادثی مانند سال گذشته رخ ندهد که به هیچ وجه مورد توافق طرف سعودی قرار نگرفت، آنها علیرغم پیگیری های ایران، هیچ تعهدی برای امنیت حجاج ایرانی ندادند.

امام جمعه اهواز افزود: مردم باید بدانند مسئولان حج ایران در این خصوص کوتاهی نکردند اما نظر رهبر انقلاب و مراجع تقلید این است که حج باید با امنیت و حفظ عزت ملت ایران برگزار شود که در غیر اینصورت تکلیف چیز دیگری است.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: عربستانی ها اگر اهل قرآن اند آیه 25 از سوره حج را که می فرماید "إِنَّ الَّذينَ کَفَرُوا وَ يَصُدُّونَ عَنْ سَبيلِ اللَّهِ وَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ الَّذي جَعَلْناهُ لِلنَّاسِ سَواءً الْعاکِفُ فيهِ وَ الْبادِ وَ مَنْ يُرِدْ فيهِ بِإِلْحادٍ بِظُلْمٍ نُذِقْهُ مِنْ عَذابٍ أَليمٍ" یعنی "کسانی که کفر ورزیدند و همواره ( مردم را ) از راه خداوند ( اسلام و قرآن ) و از مسجد الحرامی که ما آن را برای ( عبادت عامّه ) مردم قرار داده ایم به طوری که حاضر و مسافر در آن یکسانند ، جلوگیری می کنند ( آنان منحرف و ستمکار به مردم اند ) و هر کس در آن با انحراف ( از حق ) به ظلم قصد ( مردم ) نماید او را عذابی دردناک می چشانیم."

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: انشالله مسئولین کوتاهی نکنند و طبق صحبتی که با مسئولین داشتیم، در هر شهری شورایی مرکب از امام جمعه، فرماندار، کمیته امداد، فنی و حرفه ای و... وجود داشته باشد تا طرح های سبک با بازده خوب اجرا شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار