لنج باری با ١٠ سرنشین و محموله برنج و شكر از دبی به مقصد بندر خرمشهر در حال حركت بود که بر اثر نقص فنی و آسیب در بدنه دچار حادثه شد.
کد خبر: ۲۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 21 May 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: لنج باری با ١٠ سرنشین و محموله برنج و شكر از دبی به مقصد بندر خرمشهر در حال حركت بود که بر اثر نقص فنی و آسیب در بدنه قصد ورود به اسكله جلالی بوشهر را داشت که دچار حادثه شد.

حسین درویشی به وضعیت نامناسب جوی اشاره کرد و ادامه داد: این لنج باری به‌دلیل وزش باد شدید و طول موج با برخورد به صخره دچار شكستگی بدنه شد و غرق شد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در یك مایلی اسكله جلالی بوشهر رخ داد و تیم امداد و نجات دریایی جمعیت هلال احمر با كمك دو فروند قایق و شش نفر امداگر همراه با سایر قایق‌ها موفق به نجات جان سرنشینان لنج شد و آنها را سالم به ساحل رساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در ادامه نیز سرنشین یك فروند قایق صیادی كه قصد انتقال بار از دریا به ساحل را داشت، بر اثر برخورد سر به صخره بی‌هوش شد و توسط تیم امداد دریایی به ساحل انتقال یافت و بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان شهدای خلیج فارس انتقال داده شد.
منبع: مهر
برچسب ها: خرمشهر ، لنج ، لنج باری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار