سرپرست استانداری خوزستان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل تعداد 5 هزار زائر خوزستانی به تهران اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۳۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 22 May 2016

دومین جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگ‌داشت قیام الهی 15 خرداد با حضور سرپرست استانداری خوزستان و مدیران دستگاه‌های استان، ظهر امروز در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به پاسداشت مناسب‌های ملی و مذهبی که بخشی از تاریخ و هویت ما را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: 14 و 15 خرداد در برگیرنده دو رویداد مهم بوده و 15 خرداد نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل طاغوت زمان در دفاع از اسلام است.

فرج‌الله خبیر با تأکید بر برگزاری هرچه بهتر مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: بایستی حداکثر تلاش در پاس‌داشت مراسم هم در سطح استان و هم در اعزام زائران به مرقد امام صورت گیرد.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت این ایام خبر داد و گفت: با توجه به مصوباتی که در جلسه قبل ارائه شد تمامی برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده است و دستگاه‌ها به صورت رسمی در این مراسم شرکت خواهند داشت.

خبیر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 14 خرداد روز جمعه واقع می‌شود مراسم در مصلا برپا و به نماز جمعه وصل خواهد شد و‌‌ همان شب در ادامه ویژه‌برنامه گرامی‌داشت یوم‌الله 15 خرداد خواهد بود.

سرپرست استانداری خوزستان تعداد زائران را 5 هزار نفر برشمرد و بیان داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در طول مسیرهای اعزام در روستا‌ها ایستگاه‌های صلواتی ایجاد شده و تدابیر لازم به‌منظور پوشش امدادی کاروان‌ها توسط جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد.

وی افزود: در صدا و سیمای استان میزگردهایی برای تبیین افکار و سیره امام(ره) برگزار می‌شود.

خبیر به اهمیت حضور پایگاه‌های مقاومت سپاه، صدا و سیما و برخی دیگر از دستگاه‌هایی که در جلسه امروز حضور نداشتند، تأکید داشت و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این رویداد مهم در کشور بایستی علت عدم حضور دستگاه‌های غایب پیگیری شود.

وی در خاتمه اعلام کرد، جلسه شورای اداری استان نیز با محوریت ارتحال امام(ره) در مورخ 12 خردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
برچسب ها: مرقد امام ، خوزستانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار