یک کیک 50 متری به وزن یک هزار و 182 کیلوگرم به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان اهواز پخته و بین مردم توزیع شد.
کد خبر: ۲۳۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 22 May 2016

شهرستان اهواز همزمان با دیگر نقاط کشور در شب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) غرق در سرور و شادی بود و در تمامی کوچه و خیابان های سطح شهر مراسم های مختلفی برگزار شد.

به همین مناسبت در منطقه پادادشهراهواز نیز به همت حوزه مقاومت بسیج هشت شهری امام رضا( ع ) و با همکاری اتحادیه صنف قنادی و بستنی فروشان اهواز یک کیک 50 متری به وزن یک هزار و 182 کیلوگرم پخته و در بین مردم توزیع شد.

شهروندان اهوازی از ساعاتی پیش از برگزاری مراسم رونمایی از کیک بزرگ در محل حاضر بوده و از این رویداد بی سابقه در این شهرستان استقبال خوبی به عمل آوردند.

همچنین در این مراسم آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان چند دقیقه ای را برای مردم سخنرانی کرده و این ایام باشکوه را به تمامی شیعیان جهان تبریک گفت.

یک از نکات حاشیه برگزاری جشن های نیمه شعبان در شهرستان اهواز ترافیک سنگینی بود که به دلیل فضای کم برای تردد خودروها ایجاد شده بود و برخی از خودروها ساعاتی را در ترافیک سنگین منتظر ماندند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار