رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه شهید چمران تاسیس دانشگاه هنر است تا بتوان دانشکده‌های باستان‌شناسی و هنر شوشتر را در مجموعه این دانشگاه جای داد. اگر چه هنوز به نتیجه مشخص نرسیده‌ایم اما تاسیس آن در اهواز قطعی است.
کد خبر: ۲۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 27 May 2016

دکتر خواجه اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران خود را متولی آموزش عالی در استان خوزستان می‌داند و اگر لازم باشد می تواند در زمینه های مختلف به دانشگاه‌های دیگر استان کمک کند. بطوریکه در حال حاضر در شوشتر دانشکده هنر یکی از دانشکده‌های اقماری این دانشگاه به شمار می‌رود که طی دو سال اخیر نیز در شوش دانشکده باستان‌شناسی را راه اندازی کرده است.

رییس دانشگاه شهید چمران، از تصمیم این دانشگاه برای تاسیس دانشگاه هنر در اهواز خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه شهید چمران تاسیس دانشگاه هنر است تا بتوان دانشکده‌های باستان‌شناسی و هنر شوشتر را در مجموعه این دانشگاه جای داد. اگر چه هنوز در این زمینه به نتیجه مشخص نرسیده‌ایم اما تاسیس آن قطعی است.

خواجه افزود: در حال حاضر دو دانشکده سینما و تئاتر در خرمشهر و آبادان با همکاری دانشگاه چمران تاسیس می‌شوند در صورت تاسیس دانشگاه هنر به این مجموعه اضافه خواهند شد.

وی اضافه کرد: در دانشگاه شهید چمران زمینه‌های بسیاری برای بروز و شکوفایی استعدادها وجود دارد. این دانشگاه با استفاده از پتانسیل‌های خود، از هر گونه کمک و تلاش برای شکوفایی استعدادهای نهفته در این مناطق و احیا کردن امکاناتی که در گذشته در آن منطقه بوده است کوتاهی نخواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
با سلام و خداقوت..

بنده فرهنگی هستم و با توجه به علاقه و استعدادی که در نقاشی و زیرشاخه های هنر دارم قصد دارم در اینده رشته تدریسم رو تغییر بدم و به دانش اموزان هنر درس بدم؛ و برای این منظور میبایست کارشناسی ارشد هنر رو بخونم؛ خواهشا در شهر اهواز بخصوص در دانشگاه های آزاد یا پیام نور این امکان ادامه تحصیل در هنر مثل نقاشی رو برای ما فراهم کنید تا بتوانیم هنر بالاخص هنرهای زیبای استانمون که سرشار از تنوع هست رو به دانش اموزان انتقال بدهیم

باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار