خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد:
آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به نطق خود درباره انتقال آب کارون در مجلس خبرگان عنوان کرد: مردم خوزستان چه گناهی کردند، که 23 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کردند و امروز باید آب کشاورزی آنها به استانهای دیگر منتقل شود.
کد خبر: ۲۳۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 27 May 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیت الله محسن حیدری امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به افتتاحیه مجلس دهم در 8 خردادماه عنوان کرد: انشالله خداوند به نمایندگان منتخب مردم توفیق دهد تا بتوانند رسالت الهی و قانونی خود که عبارت است از ریل گذاری و نظارت بر دولت است، انجام دهند.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به روز بدون دخانیات عنوان کرد: بسیاری از فقها به این حکم رسیده اند که مصرف سیگار و دخانیات به دلیل مضرات جدی که وجود دارد، شرعاً حرام است، البته مطرح شده اگر کسی که از دخانیات استفاده می کند و ترک آن برای وی مضر است، استعمال آن حلال است.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: ار نظر قانونی استعمال دخانیات از جمله قلیان در ملأعام غیر قانونی است و نیروی انتظامی باید با این مورد برخورد کند.

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقات این افتتاحیه، علیرغم حرکات زشت استکباری و نیروهای آنها در داخل کشور که مرتب برای تضعیف شخصیت حضرت آیت الله جنتی دهن کجی کردند، الحمدلله با بصیرت الهی که خداوند به اعضای خبرگان دادند، ایشان را به عنوان رئیس مجلس خبرگان انتخاب کردند.

وی افزود: اعضای خبرگان با این انتخاب پیامی به ملت ایران دادند که منتخبان آنها تابع آموزه های رهبری است که فرموده بودند "مجلس خبرگان باید انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند " که حقیقاً مجلس خبرگان در این انتخاب انقلابی فکر کردند و انقلابی عمل کردند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مجلس خبرگان همچنین با این انتخاب، تو دهنی محکمی به یاوه گویان استکباری که مرتب علیه ولایت فقیه و فقهایی که در خط ولایت فقیه استقامت دارند، زد.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایشان در این دیدار به سه محور اساسی "هویت مجلس خبرگان، مسیر و جهت گیری مجلس خبرگان و راه استمرار و تداوم انقلاب اسلامی" را مورد بحث قرار دادند.

وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند "حقیقتاً این مجلس به تمام معنای کلمه معظم است"، "یکی از ظرفیت های عظیم مجلس خبرگان، هدایت افکار عمومی است که از مناصب اجرای مهمتر است".

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به نطق خود درباره انتقال آب کارون در مجلس خبرگان عنوان کرد: مردم خوزستان چه گناهی کردند، که 23 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کردند و امروز باید آب کشاورزی آنها به استانهای دیگر منتقل شود.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: دولت چه حقی دارد که استانهای دیگر را حتی به قیمت ویرانه شدن خوزستان، آباد کند.

نماینده  مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبخانه نامه هایی از سوی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان خطاب به هیات رئیسه برای پرداخت خسارات سیل به کشاورزان و همچنین نامه ای خطاب به رئیس جمهور برای جلوگیری از انتقال آب خوزستان به استانها دیگر امضا شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار