کشف استخوان انسان در حوضچه های روغن سازی در آبادان

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان گفت: در لایروبی حوضچه‌های این کارخانه که در کنار اروندرود واقع‌شده تعدادی استخوان کشف شد پس از اطلاع‌رسانی به سپاه پاسداران نیروهای تفحص حاضر شدند و از آن‌ها نمونه‌برداری کردند.

هاشمی افزود: در آزمایش اولیه استخوان‌های انسان تشخیص داده شدند و احتمال می‌رود با توجه به اینکه این کارخانه روغن‌سازی آبادان نزدیک به منطقه عملیاتی کربلای ۴ است این استخوان‌ها مربوط به شهدای غواص این عملیات باشد، البته بررسی‌ها توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای تشخیص ملیت این پیکرها ادامه دارد.

 


واژگونی یک نیسان ۱۸ کشته و زخمی برجای گذاشت

هوشنگ عبداللهی گفت: طبق اطلاع دریافتی از اهالی این منظقه، حادثه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در منطقه احمدفداله مسیر روستای خرمیزان (دره باریک سالند) اتفاق افتاده است.

بخشدار شهیون دزفول اظهار داشت: به گفته اهالی یک نیسان به علت مساعد نبودن مسیر و بریدن ترمز واژگون شده است.

در همین زمینه فریدون جعفریانفر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی در این حادثه ۱۷ نفر از سرنشینان خودروی نیسان وانت مصدوم شده و یک زن جان باخته است، حال چهار تن از مصدومان این حادثه وخیم می باشد.

 


۴ کشته و زخمی بر اثر واژگونی پراید در رامهرمز

حسین رستمی در این زمینه اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور رامهرمز به بهبهان، حد فاصل روستای باصدی و دوکوهک از توابع رامهرمز، ۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

رئیس فوریت‌های پزشکی رامهرمز در پایان گفت: مصدومان و فوتی حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی رامهرمز به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اعزام شدند.

 


تیراندازی در مراسم عروسی دو مصدوم برجای گذاشت

در جشن عروسی در یکی از مناطق آبادان، یک دختر از ناحیه پا و یک پسر نیز از ناحیه شکم مجروح شد.

دختر حادثه دیده به اهواز و پسر حادثه دیده به یکی از بیمارستان های آبادان منتقل شده است.

 


دستگیری اعضای یک باند مواد مخدر در گتوند

سرهنگ اسماعیل عزتی پور اظهار داشت : هفت نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر که در سطح شهرستان گتوند به ویژه در شهر صالح شهر در مدت ۹ماه فعالیت داشتند در عملیاتی به دام افتادند.

وی افزود : این افراد به توزیع ۱۵کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک اعتراف کردند.

این مقام مسئول گفت : پنج دستگاه گوشی تلفن همراه،۱۰میلیون ریال پول نقد حاصل فروش مواد مخدر ، سه دستگاه خودروی سواری و یکدستگاه موتورسیکلت از این باند کشف و ضبط شد و اعضای این باند پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی و سپس راهی زندان شدند.

 


سرقت ۱۹۰ میلیون ریال پول از داخل سواری پراید در گتوند

سرهنگ عزتی پور با بیان اینکه گزارش این سرقت روز پنجشنبه از سوی یک شهروند به نیروی انتظامی اطلاع داده شده افزود: فرد مذکور مدعی است مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد را از یک بانک در گتوند دریافت و به خودروی خود منتقل کرده اما پس از ترک خودرو برای دقایقی متوجه به سرقت رفتن وجه نقد شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ هنوز تایید نشده است افزود:تاکنون فرد مظنونی در این رابطه دستگیر نشده و با توجه به اهمیت موضوع ،‌ بررسی این حادثه به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شده و تحقیقات برای شناسایی عوامل این سرقت آغاز شده است.

 


بیمار روانی در اهواز پدرش را زنده به آتش کشید

در این حادثه که صبح دیروز در اهواز رخ داد، مأموران پلیس وقتی خود را به محل قتل رساندند زن میانسالی را دیدند که سر و صورتش خون‌آلود بود. این زن به مأموران گفت که پسرش مبتلا به بیماری روانی است و قصد کشتن او را داشته است.

زن پریشان ادامه داد:‌ دقایقی قبل پسرم به طرفم حمله‌ور شد که به سختی از دستش فرار کردم و به خیابان دویدم و از همسایه‌ها کمک خواستم اما شوهرم داخل خانه است.

همان موقع مأموران قصد ورود به خانه را داشتند اما با مشاهده شعله‌های آتش امدادگران آتش‌نشانی را به محل حادثه فراخواندند. پس از خاموش شدن آتش مأموران وارد خانه شدند که در یکی از اتاق‌ها جسد سوخته مرد ۸۵ ساله را پیدا کردند، دقایقی بعد هم عامل جنایت دستگیر شد.

سرهنگ موسوی، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: قاتل دارای بیماری اعصاب و روان شدید است و علت اینکه پدرش را به قتل رسانده همین بوده وانگیزه دیگری هم نداشته است.

 


درگیری مسلحانه در دزفول یک زخمی برجای گذاشت

این حادثه در پی بروز درگیری چهارشنبه شب در اطراف بیمارستان افشار دزفول رخ داد.

رییس فوریت های پزشکی شهرستان دزفول شامگاه چهارشنبه افزود:در حادثه درگیری که حوالی ساعت ۲۳ در حوالی بیمارستان افشار دزفول رخ داد یک نفر با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد.

محمد افضل زاده افزود:در این درگیری یک نفر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله تفنگ شکاری قرار گرفت و مصدومیت شد که به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل گردید.