احداث بازارچه محله ای تمرکز زدایی و سهولت ارائه خدمات به شهروندان را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 28 May 2016

 شهردار شوشتر به همراه چند تن از اعضای شورای شهر و مهندس کتانباف، شهردار سابق اهواز و مشاور فعلی شهردار تهران، از پروژه بازارچه محله ای فرهنگ شهر بازدید کردند.

در این بازدید مهراب فلسفی زاده بابیان اینکه احداث 3 بازارچه محله ای دیگر در مناطق مختلف شوشتر در دستور کار قرار دارد، گفت: هدف از احداث این بازارچه ها تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر، سهولت دسترسی شهروندان ساکن مناطق فرهنگ شهر و کوی نیرو و 250 واحدی به خدمات روزمره، کاهش مراجعات و کاهش حجم و بار ترافیکی مرکز شهر و همچنین ساماندهی وانت بارهای دوره گرد است.

 وی افزود: بازارچه فرهنگ شهر که تا دوماه دیگر به بهره برداری می رسد؛ با زیربنای 1800 متر،  3500  متر محوطه سازی و  34 غرفه با استفاده از سازه سبک، با 40 درصد پیشرفت فیزیکی توسط شهرداری شوشتر در حال انجام می باشد.

شهردار شوشتر همچنین گفت: این بازارچه با کاربری های چندگانه برای نگه داری و فروش میوه و تره بار، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت، نانوایی، سوپرمارکت در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. علاوه بر این، بازارچه مذکور به سیستم سرمایشی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و نورپردازی، پارک کودکان و محوطه سازی زیبا و آبنمامجهز خواهد شد و بطورکلی به محیطی جاذب برای شهروندان تبدیل می شود.علاوه بر مزیت های ذکر شده، این پروژه باعث ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

فلسفی زاده با اشاره به پیگیریهای بعمل آمده و تهیه طرح توجیه اقتصادی جهت تسهیلات وام قرض الحسنه 20 میلیارد ریالی درآمدزائی شهرداری از طریق وزارت کشور اعلام کرد: خوشبختانه طرح مذکور تصویب و بخشی از آن از طریق بانک عامل تخصیص که بزودی احداث 2 پروژه دیگر در سایر مناطق شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت:  واگذاری غرفه های بازارچه فرهنگ شهر از طریق مزایده عمومی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار