معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: رفاه کارت 100 میلیون ریالی برای خدمات خرید اقساط کالا و لوازم خانگی به فرهنگیان رسمی و پیمانی استان خوزستان تخصیص یافت.
کد خبر: ۲۳۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 29 May 2016

سیروس خدادادی اظهار کرد: به منظور رفاه فرهنگیان کارت 100 میلیون ریالی برای خدمات خرید اقساط کالا و لوازم خانگی به فرهنگیان رسمی و پیمانی استان خوزستان اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش از طریق شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان وابسته به صندوق ذخیره نسبت به انعقاد قرارداد و توافق‌نامه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد کرده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: کارت‌های رفاه صادر شده در قالب رفاه کارت، خدمات فروش اقساط کالا و لوازم خانگی به فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی ارائه می‌شود.

خدادی تأکید کرد: ثبت‌نام فرهنگیان در این طرح اختیاری است و توصیه می‌شود افراد متقاضی با آگاهی کامل از شرایط و نحوه ارائه خدمات، وضعیت حقوق و توان باز پرداخت اقساط، نسبت به دریافت رفاه کارت اقدام کنند.

 وی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ دوازدهم خردادماه فرصت دارند فرم‌ها و درخواست‌های خود را به تعاون و رفاه ادارات محل خدمت تحویل دهند.

خدادادی یادآور شد: مدت خرید و اعتبار رفاه کارت 100 میلیون ریالی 4 سال است که طی 10 قسط مساوی و بدون کارمزد از حقوق افراد کسر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار