رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: این هیأت پس از 10 سال رکود روی ریل تحرک و توسعه و پیشرفت قرار گرفت.
کد خبر: ۲۴۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 12 June 2016

حسین عیسی‌زاده دریس اظهار کرد: هیأت شنای استان پس از 10 سال رکود در حال رسیدن به روزهای اوج خود در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مدونی برای توسعه و پیشرفت ورزش‌های آبی صورت گرفته و به زودی شاهد درخشش خوزستان و نقش‌آفرینی این استان در ورزش قهرمانی کشور در شنا و واترپلو خواهیم بود.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان خاطرنشان کرد: در این هیأت اعتقادی عمیق به انجام کارهای علمی و برنامه‌ریزی شده وجود دارد و با به کارگیری افراد مؤثر و خبره در رأس کار هیأت‌های شهرستان‌ها اقدامات علمی و عملی برای بازگرداندن خوزستان به روزهای طلایی گذشته آغاز شده است.

عیسی‌زاده دریس با بیان اینکه این هیأت پس از 10 سال روی ریل تحرک و توسعه قرار گرفته، افزود: قهرمانی «نیما یگانه» در مسابقات شنای پزشکان جهان و کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره توسط این پزشک شناگر از شهرستان دزفول در مسابقات اسلونی نمونه‌ای از این تحرک و پیشرفت شنای خوزستان است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و بازآموزی شنا پس از چهار سال نمونه‌ای از این اقدامات و حرکت‌های مفید و قابل توجه است که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت شنای استان خواهد شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در این استان اشاره کرد و متذکر شد: «سروش اخلاقی» شناگر 6 ساله دزفولی در تمامی رشته‌های شنا به طرز ویژه و چشمگیری تبحر دارد و به تازگی مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته و برای عضویت در تیم ملی انتخاب شده است.

عیسی‌زاده دریس اظهار کرد: با شناسایی و توجه بیشتر به چنین افراد بااستعدادی می‌توان گام‌های بسیار مؤثری در راستای پیشرفت ورزش شنای استان خوزستان برداشت و قهرمانان به نامی را به استان، کشور و آسیا و جهان معرفی کرد.

وی همچنین به ظرفیت‌های واترپلوی خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: تیم نفت امیدیه در لیگ برتر گذشته نایب‌قهرمان شد و سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کرد، تیم نفت آبادان نیز قهرمان لیگ دسته یک قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در پایان اضافه کرد: این موارد مؤید وجود ظرفیت‌های فراوان رشته‌های آبی این استان و نویدبخش روزهای طلایی و بازگشت خوزستان به روزهای اوج خود در شنا و واترپلو کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار