معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به ارسال یک‌هزار و 500 اثر از استان به جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، از راه‌یابی 40 اثر برگزیده به مرحله کشوری و کسب رتبه 14 خوزستان در رنکینگ استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 13 June 2016
دکتر حرج چلداوی اظهار کرد: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی هر ساله برگزار می‌شود و امسال هفتمین سال برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: امسال دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان خوزستان نزدیک به یک‌هزار و 500 اثر به این جشنواره ارسال کردند که سبب کسب رتبه 14 در رنکینگ استان‌ها بین 32 استان و قرارگیری خوزستان در نیمه اول جدول شد؛ این آمار نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که 40 منطقه آموزشی استان به 4 قطب تقسیم شده است، گفت: آثار هر قطب توسط چهار داور با تخصص‌های روانشناسی تربیتی، برنامه‌ریزی درسی، گرافیک و رایانه از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفت؛ این آثار در 11 جدول امتیازبندی و ارزیابی شدند و در نهایت از میان مجموع آثار ارسالی 40 اثر به‌عنوان برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

چلداوی ادامه داد: این آثار اغلب در زمینه‌ی مباحث درسی مختلف و در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تولید شده‌اند؛ همچنین مناطق خرمشهر، آبادان، دزفول، ماهشهر و شوشتر در تولید محتوای الکترونیکی فعال‌تر بودند. نتایج مرحله کشوری این جشنواره پس از ماه رمضان اعلام خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان عنوان کرد: در دنیای امروز استفاده از فناوری‌های نوین در مسائل آموزشی مطرح است و این جشنواره دانش‌آموزان و معلمان را به روی آوردن به روش‌های نوین آموزشی تشویق و ترغیب می‌کند.

وی افزود: با استفاده از این روش و ایجاد زمینه‌ی مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان و دانش‌آموزان انتظار داریم در سال آینده شاهد مشارکت معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی منابع متنوع یادگیری در زمینه‌های مختلف و رسانه‌های آموزشی مبتنی بر فناوری‌های آموزش در فرآیند یادگیری و یاددهی و افزایش چندبرابری آثار ارسالی باشیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: حرج چلداوی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار