رییس هیات اسکواش خوزستان با اشاره به تعطیلی تنها سالن اختصاصی هیات استان، گفت: تعطیلی اسکواش به ضرر این رشته در استان بوده است.
کد خبر: ۲۴۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 14 June 2016
آرش احمدی میرقائد اظهار کرد: متاسفانه چند وقتی است با توجه به این که کف‌پوش کورت‌های سالن اسکواش ورزشگاه تختی اهواز دچار مشکل شده‌اند، تمرینات اسکواش در این محل انجام نمی‌شود و منتظر هستیم که اداره‌کل ورزش و جوانان استان، بودجه‌ای در این زمینه به ما اختصاص دهد تا تعمیرات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: احتمالا وضعیت بودجه اختصاص یافته به سالن‌های اسکواش ورزشگاه تختی اهواز مشخص خواهد شد تا طی یک ماه آینده تعمیرات آن انجام شود. تنها سالن موجود در ورزشگاه تختی اهواز زیر نظر هیات استان است.

رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: این رشته علاقه‌مندان به خود را دارد و در این مدتی که تعطیل بوده، این به ضرر اسکواش استان بوده است و متاسفانه این تعطیلی می‌تواند حکم نابودی این رشته را داشته باشد.

وی افزود: تا سه چهار هفته پیش نیز سعی کردیم با همان وضعیت نابه‌هنجار سالن، علاقه مندان به این رشته را جذب کنیم ولی متاسفانه این کف پوش ها آن قدر مشکل دارند که کسانی که برای تمرین می آمدند، ترجیح دادند که دیگر نیایند و ما هم ترجیح دادیم که تمرینات اسکواش را در حال حاضر تعطیل کنیم.

احمدی‌میرقائد خاطر نشان کرد: البته خبرهای خوشحال‌کننده‌ای هم به ما رسیده که اداره‌کل ورزش و جوانان استان قرار است بودجه‌ای در این زمینه به ما اختصاص دهد تا تعمیرات را آغاز کنیم. من از شش ماه پیش که مسوولیت این هیات را بر عهده گرفتم، از طرق مختلف پیگیر موضوع بودم.

وی بیان کرد: در حال حاضر اسکواش اهواز در سالن ورزشگاه تختی که تحت اختیار هیات استان است، به مدت یک ماه است که تعطیل می‌باشد و در پنج ماه قبل از آن هم، تنها روزی چهار پنج ساعت در این سالن فعالیت انجام می‌شد و پس از آن هم علاقه‌مندان به دلیل این که در معرض آسیب دیدگی بودند، خواستار تعمیر سالن شدند که ما هم سعی کردیم طی تعامل با اداره‌کل ورزش و جوانان استان، به دنبال اختصاص بودجه‌ای برای تعمیر این سالن باشیم.

رییس هیات اسکواش خوزستان در ادامه گفت: در حال حاضر اسکواش در اهواز و آبادان فعال است و به دنبال فعال شدن این رشته در شهرستان های امیدیه و ماهشهر هم هستیم. در اهواز نیز در پارک بانوان گلستان پیگیر هستیم که اگر بودجه ای اختصاص داده شد، سه کورت مختص بانوان احداث کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خوزستان پتانسیل اسکواش از نظر بازیکن و مربی در هر دو بخش آقایان و بانوان را دارد ولی متاسفانه امکانات تاحدودی کم است و اگر کسی اسپانسر شود، این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار