مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از بخشودگی تا سقف 90درصد جرائم دیرکرد بدهی های معوق واحد های صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 14 June 2016
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت:  به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی) که دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین اعیانی و تأسیساتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان می باشند می توانند در صورت پرداخت 100% اصل بدهی خود از 90% بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده تعدیل را در اقساط 12 ماهه پرداخت نمایند. 

وی افزود: واحدهای تولیدی در صورت پرداخت 50% اصل بدهی خود، می توانند از 75% بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده تعدیل خود را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ابراز امیدواری کرد با اعطای مشوقات و بخشودگی جرائم شاهد راه اندازی مجدد واحدهای غیر فعال، افزایش ظرفیت تولید واحدهایی که با کمترین ظرفیت اسمی فعالیت می کنند و به بهره برداری رسیدن طرح های در دست ساخت و ساز و متعاقب آن رشد و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار باشیم.

اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه مدت زمان استفاده از این فرصت تا پایان شهریور ماه سال جاری می باشد اظهار داشت: صنعتگران خوزستانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار