مدیرکل تعاون، کار و رفاه خوزستان گفت:سرمایه گذاری برای ایمن سازی محیط کار، هزینه نیست
کد خبر: ۲۴۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 31 May 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه خوزستان، ایمن سازی محیط کار را امری ضروری دانست و گفت: سرمایه گذاری در این زمینه را نباید هزینه حساب کرد.

هوشمند صفایی در همایش تجلیل از برترین های ایمنی و حفاظت فنی اهواز در تالار هتل نیشکر اهواز اظهار کرد: این انجمن می تواند یک پایگاه اجتماعی تشکیل دهد و پیام های ایمنی را در این پایگاه منتشر کند.

وی افزود: انتشار پیام های توصیه ای در زمینه ایمنی و حفاظت کار در کاهش آمار حوادث کار بسیار می تواند موثر باشد.

صفایی گفت: صیانت از نیروی کار در خوزستان از اولویت کاری است و حوادث کاری همواره دغدغه مسوولان است.

وی بر داشتن برنامه ریزی و بازرسی مناسب از محیط کار تاکید کرد و افزود: انجمن صنفی ایمنی و بهداشت کار را باید به مردم بسپاریم و بیشتر دنبال راه کاری برای توسعه فرهنگ ایمنی باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد: در این انجمن فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات مهندسان، صاحب نظران و فرهیختگان این علم فراهم آمده که به توسعه فرهنگ ایمنی کار در خوزستان کمک کنند.

صفایی گفت: هنوز ضرورت ایمنی کار در جامعه ما جا نیفتاده است. ایمن سازی محیط کار امری ضروری است و سرمایه گذاری در این زمینه را نباید هزینه حساب کرد.

وی مردم را یکی از مولفه های مهم در اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارکرد:رویکرد ما گسترش فعالیت انجمن ها در حوزه های مختلف است که دولت تنها نقش حمایت گر را داشته باشد.

وی گفت: باید نیروی کار را ملزم به استفاده از امکانات ایمنی کار کرد. بهداشت کار تنها مربوط به جسم نیست بلکه بهداشت نیروی کار و داشتن تعادل روانی را نیز شامل می شود.

در این همایش از برترین های حوزه ایمنی و حفاظت فنی اهواز قدردانی شد.

گفتنی است: انجمن صنفی مسوولان ایمنی و بهداشت کار زیرپوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ساماندهی و ارتقای سطح کیفی ایمنی و بهداشت، ارزیابی صلاحیت ایمنی و بهداشت در کارگاه های خوزستان، ارزیابی صلاحیت ایمنی پیمانکاران و صدور گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران در آذر سال 93 به ثبت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار