مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از کشف و معدوم سازی 350 کیلوگرم زولبیا و بامیه غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 15 June 2016

سیما جمشیدی اظهار کرد: درپی بازدیدهای مستمر اکیپ کارشناسان بهداشت محیط یک کارگاه غیرمجاز که اقدام به تولید زولبیا و بامیه غیربهداشتی می‌کرد در این شهرستان کشف و با دستور قضایی پلمپ شد.

وی افزود: در این کارگاه 350 کیلوگرم زولبیا و بامیه غیربهداشتی تولید شده قبل از ارسال به بازار مصرف کشف و توسط کارشناسان بهداشت محیط معدم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: این دومین کارگاه غیربهداشتی و غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در این شهرستان است که توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط  در این هفته کشف و پلمب شده است.

جمشیدی یادآور شد: این افراد در فضایی کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید این محصولات کرده بودند و از آن جایی که این موضوع ارتباط مستقیم با سلامت شهروندان دارد در دستور کار این شبکه قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان در خواست می‌شود که برای تهیه زولبیا و بامیه به واحدهای مطمئن و مجاز مراجعه کرده و از خرید این مواد غذائی از سوپرمارکت‌ها خودداری کنند.

این مقام مسوول در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه مشکلات بهداشتی زولبیا و بامیه این موضوع را به مرکز بهداشت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار