معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با گذشت 14 ماه از انعقاد قرارداد ایجاد باغ موزه اهواز هنوز در بخش نخست آن مانده ایم و هیچ گونه طرح اولیه از آن ارائه نشده است.
کد خبر: ۲۴۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 15 June 2016
احمد سیاحی روز چهارشنبه در نشست احداث باغ موزه اهواز در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: ندادن پیش پرداخت نباید منجر به آغاز نکردن کار شود.

وی افزود: در این مرحله باید سایتی شامل مطالعات کلی طراحی و در انظار عموم قرار می گرفت که اظهارنظر مردم را نیز داشته باشیم.

سیاحی با بیان اینکه در این جلسه منتظر ارائه سیمای کلی از طرح بودیم، گفت: مطالعات سیمای مفهومی تا پایان آذر امسال باید به اتمام برسد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: در این باغ موزه عملیات های دوران دفاع مقدس به صورت سال به سال لحاظ شود و پیشرفت ها و پسرفت های حاصل از جنگ تحمیلی نیز در آن بررسی شود.

وی یادآور شد: نقش اقوام در دفاع مقدس نیز در این باغ موزه باید به خوبی نشان داده شود.

سیاحی با بیان اینکه خوزستان مرکز جنگ و دفاع مقدس بود، افزود: شهرهای دیگر از جمله همدان، قزوین و کرمان باغ موزه دارند اما اهواز هنوز فاقد باغ موزه است و نباید در این امر بیش از این تاخیر داشته باشیم.

سرپرست استانداری خوزستان نیز گفت:باغ موزه اهواز باید بتواند سیر دفاع مقدس و مساله ارزش های این دوران را به خوبی برای ما تبیین ، و کار متفاوتی از همه باغ موزه های دیگر کشور باشد.

فرج اله خبیر با بیان اینکه دقت نباید قربانی سرعت شود، اظهار کرد: امیدواریم در بازه زمانی کوتاه تری طرح را به ما برسانند و شاهد شروع این پروژه باشیم.

طرح ایجاد باغ موزه اهواز در فروردین سال 94 با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در محل پارک شهروند اهواز کلنگ زنی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار