خیرین شهرستان دزفول در جشن گلریزان بهزیستی 450 میلیون ریال کمک نقدی و 250 میلیون ریال کمک غیر نقدی به مددجویان اهدا کردند.
کد خبر: ۲۴۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 16 June 2016
سرپرست اداره بهزیستی دزفول چهارشنبه شب در آیین ضیافت افطار طرح اطعام و اکرام مددجویان بهزیستی این شهرستان در تالار جام جم دزفول گفت:خیرین شهرستان دزفول پارسال 52 میلیارد و 860 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان زیر پوشش اداراه بهزیستی این شهرستان اهدا کرده اند.

فریدون عبدی ادامه داد: 2 هزار و 777 خانوار با جمعیتی بالغ بر 16 هزار نفر زیر پوشش اداره بهزیستی دزفول هستند که این آمار شامل پنج هزار معلول و 438 معلول کم توان ذهنی و روانی است.

سرپرست اداره بهزیستی دزفول با اشاره به یارانه سنگین دولت برای نگهدای معلولان به ویژه معلولان ذهنی این رقم را بالغ بر 2 میلیارد و 450 میلیون ریال برآورد کرد و اظهار کرد: تامین هزینه های درمان و نگهداری، مسکن، اشتغال و تامین نیاز خانوارهای زیر پوشش بهزیستی دزفول نیازمند همکاری بیشتر خیرین نوع دوست این شهرستان است.

وی با بیان اینکه اداره بهزیستی 150 نوع خدمت در حوزه توانبخشی، آسیب های اجتماعی و پیشگیری ارائه می کند افزود: جامعه هدف اداره بهزیستی زنان بی سرپرست، معلولان، ایتام، نیازمندان، سالمندان، بیماران روانی، آسیب دیدگان اجتماعی، بیماران صعب العلاج و کودکان هستند.

عبدی از رشد چشمگیر کمک خیرین به نیازمندان زیر پوشش اداراه بهزیستی دزفول در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: خیرین نوع دوست این شهرستان در سه ماه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان زیر پوشش اداره بهزیستی دزفول اهدا کرده اند که این رقم نسبت به پارسال رشد چشمگیری را نشان می دهد.

مدیرعامل موسسه خیریه حامیان معلولین خوزستان نیز در این مراسم از وجود 76 هزار معلول در این استان خبر داد و گفت: 33 هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش خدمات اداره بهزیستی قرار دارند.

علی اشرف ظهرابی میزان مشارکت خیران دزفول در کمک به نیازمندان زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باتوجه به پیشینه و تعداد زیاد خیرین در دزفول انتظار می رود سطح این مشارکت ها افزایش یابد.

مسئولان و خیران حاضر در این مراسم هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی دزفول اهدا کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار