بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۴۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 16 June 2016
حذف معاونت اجتماعی فرهنگی، تصمیمی غیرکارشناسی است

امیر آهن جان اظهار کرد: جای گلایه از تصمیم گیران امر است که مصمم بر حذف نهادی تاثیرگذار و مهم در حوزه فرهنگی و اجتماعی را هستند و این یک تصمیم سیاسی، غیر معقول، غیرکارشناسی و برخلاف منویات مقام معظم رهبریست. (جزئیات بیشتر)




جذب 3500 نیروی جدید در آموزش و پرورش خوزستان

سرپرست استانداری خوزستان به سهمیه جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش خوزستان اشاره کرد و گفت: در سال جاری سه هزار و 500 نیروی جدید در آموزش و پرورش خوزستان جذب شدند که در حوزه پیش دبستانی به کار گرفته خواهند شد. (جزئیات بیشتر)




نمایندگان خوزستان و یک آزمون تاریخی

خادمی و خوزستانی ها خوب می دانند که این استان باید از این صنعت برای حل مشکلات بیکاری، آلودگی، عدم توسعه متوازن و پایدار خود و.... (جزئیات بیشتر)




کشف 1800 سکه الیمایی در شهرستان اندیکا

مدیر پایگاه پژوهشی آیاپیر از کشف یک هزار و 800 سکه الیمایی در منطقه چگارمان شهرستان اندیکا در استان خوزستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




ادامه محافظه کاری دولت و بلاتکلیفی مدیریت ارشد خوزستان

دولت تدبیر و امید حتی اگر چندان متوجه اهمیت موضوع توسعه در خوزستان نیست لااقل فکری به حال وجهه و محبوبیت خود در فضای سیاسی و اجتماعی خوزستان بکند و از میان نیروهای بومی همسو و همراه با خود یکی را بر کرسی استانداری بنشاند و این ماجرای طناب کشی دامنه دار در انتخاب استاندار را پایان بدهد. (جزئیات بیشتر)




احداث ۱۰۰۰هکتار از کمربند سبز اهواز/ مقاومت برابر ساماندهی دستفروشان معنایی ندارد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در بحث انتقال دستفروشان از هسته مرکزی شهر توانستیم با همکاری شورای تأمین، دادگستری و نیروی انتظامی دستفروشان را ساماندهی کنیم و مقاومت در برابر این طرح معنایی ندارد، دستفروشان باید ساماندهی را قبول کنند و در پارک ربیع مستقر شوند. (جزئیات بیشتر)




اکران پس از افطار در سینماهای اهواز

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، سینماهای اهواز اکران پس از افطار خواهند داشت. (جزئیات بیشتر)




انتصاب یک خوزستانی در وزارت ارشاد

سید محمدرضا موالی زاده جایگزین محمدعلی منفرد در پست مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. (جزئیات بیشتر)




پیشرفت 90 درصدی زیرگذر جوادالائمه و 70 درصدی زیرگذر شریعتی

شهردار منطقه یک اهواز اضافه کرد: روگذر جوادالائمه ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه و ۹۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته است و زیرگذر شریعتی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۷۰ میلیارد ریال اعتبار داشته و بیش از ۷۰ میلیارد ریال هم برای تملک دارایی هزینه دارد. (جزئیات بیشتر)




طرح اولیه باغ موزه اهواز با گذشت 14 ماه هنوز ارائه نشده است

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با گذشت 14 ماه از انعقاد قرارداد ایجاد باغ موزه اهواز هنوز در بخش نخست آن مانده ایم و هیچ گونه طرح اولیه از آن ارائه نشده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار