شهردار منطقه یک اهواز:
شهردار منطقه یک با اشاره به مساله ی بافتهای فرسوده اظهار داشت: در سال94، 76 مورد پروانه ساخت و ساز در مناطق دارای بافت فرسوده با تخفیف 5/1 میلیارد تومان صادر شده است و امسال هم برای متقاضیان، تسهیلات ویژه ای قائل خواهیم بود.
کد خبر: ۲۴۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 18 June 2016
شهردار منطقه یک شهر اهواز با اشاره به فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در سطح منطقه خاطرنشان کرد: آمار پروژه های منطقه در سال گذشته 20پروژه عمرانی با مبلغ 290 میلیارد ریال به همراه 55 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت بوده  و در سال جاری نیز انجام 19 پروژه عمرانی با اعتبار 270 میلیارد ریال به همراه 40 هزار مترمربع زیرسازی، بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت نیز  پیش بینی شده است.

دره شوری همچنین از احداث سرای محله کوی جمهوری، زیرسازی خیابانها و معابر کوی جمهوری،چمن کاری و فضای سبز پارک ربیع و بلوار شهید فهمیده، بهسازی و احداث پیاده روها در مرکز شهر، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری، نرده گذاری مرکز شهر و لوله گذاری جهت انتقال آب خام به عنوان بخشی دیگر از پروژه های عمرانی منطقه در سال جاری خبر داد.

وی با تاکید بر اتمام پروژه های عمرانی تا پایان سال جاری گفت: پروژه های منطقه یک را طبق برنامه زمانبندی شده ی مورد نظر شهردار به اتمام می رسانیم که از این میان دو پروژه بزرگ و ماندگار تقاطع غیر همسطح جوادالائمه و زیرگذر شریعتی با حمایت همه جانبه شهردار در سطح منطقه یک در حال انجام است.

وی در خصوص وضعیت و پیشرفت فیزیکی پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی گفت: این پارکینگ با ظرفیت  500خودرو با 70درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

دره شوری در بخش دیگری از اظهاراتش به فعالیتهای فرهنگی سطح منطقه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، 58 برنامه ی فرهنگی شامل جشن، همایش،کارگاههای آموزشی و غیره برگزار شد و در برگزاری 50 برنامه ی دیگر با ارگانهای فرهنگی نظیر مساجد و حسینیه ها نیز تعامل و همکاری داشتیم. ضمن آنکه  در سال جاری هم 79 برنامه ی فرهنگی پیش بینی شده است.

مدیر منطقه یک با اشاره به مساله ی بافتهای فرسوده اظهار داشت: در سال94، 76 مورد پروانه ساخت و ساز در مناطق دارای بافت فرسوده با تخفیف 5/1 میلیارد تومان صادر شده است و امسال هم برای متقاضیان، تسهیلات ویژه ای قائل خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به فراهم آوردن شرایط اعطای تسهیلات به انبوه سازان  از آنان دعوت کرد تا در زمینه ی ساخت و ساز در بافتهای فرسوده مشارکت داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار