مدیرکل هواشناسی خوزستان خبرداد:
از روز دوشنبه مجدداً با فعالیت چشمه های داخلی گرد و خاک، هوای استان تحت تاثیر جریان بادهای تندی که در نوار مرزی وزیده خواهد شد قرار می گیرد و آسمان اکثر نقاط خوزستان را خاکی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 18 June 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ در چند روز اخیر پدیده گرد و خاک آسمان شهرهای خوزستان را فراگرفته است و امروز نیز این وضعیت ادامه داشت.

کوروش بهاری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: پدیده گرد و خاکی که در دو روز گذشته از عراق وارد کشور شده بود، امروز نیز بخش هایی از استان خوزستان را فرا گرفته است.

وی افزود: تداوم این وضعیت در آسمان استان باعث شده تا دید افقی در شادگان به ۴۰۰ متر، امیدیه ۵۰۰ متر و شوش، گتوند، شوشتر و رامهرمز به ۸۰۰ متر برسد.

بهادری اظهار کرد: این پدیده تا ائاخر امشب در استان باقی خواهد ماند و به تدریج از بعد از ظهر یکشنبه، هوای استان  وضعیتی بهتری خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه عنوان کرد: از روز دوشنبه مجدداً با فعالیت چشمه های داخلی گرد و خاک، هوای استان تحت تاثیر جریان بادهای تندی که در نوار مرزی وزیده خواهد شد قرار می گیرد و آسمان اکثر نقاط خوزستان را خاکی خواهد کرد.

وی افزود: منشأ این پدیده در داخل کشور است و پس از بررسی های بیشتر، در صورت نیاز اطلاعیه مربوط به آن منتشر خواهد شد.

بهادری در پایان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ماهشهر با ۴۳ درجه گرمترین و دهدز با ۲۱ درجه خنک ترین نقطه استان بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار