جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط سه محموله برنج قاچاق به میزان 45 تن و به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال در شهرستان باوی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 20 June 2016
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: با توقیف سه دستگاه کامیون حامل برنج فاقد مدارک توسط پلیس راه ملاثانی شهرستان باوی، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کامیون های توقیفی برای بررسی محموله، اسناد و مدارک به پلیس آگاهی شهرستان باوی انتقال داده شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این سه کامیون مقدار 45 تن برنج خارجی قاچاق، که تاریخ انقضای آنها گذشته و همچنین فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند، کشف و ضبط کردند.

صالحی با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه و توقیف خودروی آنها، گفت: ارزش تقریبی برنج قاچاق کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان اضافه کرد: این فرماندهی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با همت مضاعف، مبارزه با پدیده شوم قاچاق را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و با قاچاقچیان کالا و ارز با تمام توان برخورد می کند.

شهرستان باوی از دو بخش مرکزی و ویس تشکیل یافته و مرکز آن شهر ملاثانی است.ملاثانی در ۲۵ کیلومتری شهر اهواز واقع است.شهرستان باوی در سال 1389 با تصویب هیات دولت از اهواز جدا شد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: باوی ، قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار