نماینده دزفول با اشاره به خسارت‌هایی که سیل اخیر به این شهر وارد کرده، گفت: منازل روستایی ایمنی خود را از دست داده‌اند و سیل سرمایه‌گذاری‌های حاشیه رودخانه را نابود کرد.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 20 June 2016
عباس پاپی‌زاده عنوان کرد: کشاورزان ما آسیب جدی دیده‌ و بیش از 250 میلیارد خسارت دیده‌اند اما تا به حال حتی یک ریال به آن‌ها پرداخت نشده است. ستاد مدیریت بحران کشور باید برای این مساله تدبیری اتخاذ کند که نکرده است.

او ادامه داد: از طرفی منازل روستاییانی که یک هفته زیر آب بوده، عملا ایمنی خود را از دست داده و بر اساس بررسی‌ای که بنیاد مسکن و دستگاه‌های مختلف انجام داده‌اند؛ قسمت‌های زیادی از روستاها به بازسازی اساسی نیاز دارند و تسهیلاتی باید پرداخت شود که نشده است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در شهر دزفول هم سرمایه‌گذارانی که در حاشیه رودخانه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، عملا سرمایه‌شان نابود شده و شهرداری دزفول و بخش خصوصی نمی‌توانند به فعالیت در این حوزه ادامه دهند.

پاپی‌زاده در ادامه تاکید کرد: همه این ها ناشی از بی‌تدبیری وزارت نیرو است. بارندگی‌ای که اتفاق افتاد کاملا قابل کنترل بوده و بحران خاصی نبوده است. این اتفاق فقط به دلیل ضعف وزارت نیرو افتاده است؛ آنها دیر اقدام کردند و زمان چهار- پنج روزه‌ای را از دست دادند؛ برای جبران آن، کل فشار را در 24 ساعت به روخانه وارد کردند و بارندگی تبدیل به بحرانی شد که کل استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داد. ما از طریق مجلس و سازمان بازرسی، پیگیر این مساله هستیم و وزارت نیرو باید خسارت مردم را جبران کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
درود بر آقای پاپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار