معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یکی از موضوعات حایز اهمیت در سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی را درون زا بودن چه در سطح کشوری و چه در سطح منطقه ای عنوان کرد و گفت: ما در استان ابتدا باید بر محصول تولید خود تکیه و سپس به سطح کشور مراجعه کنیم .
کد خبر: ۲۴۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 20 June 2016

دکتر نیکو معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در نشست بررسی مشکلات بخش خصوصی که به همت اتاق بازرگانی اهواز برگزار شده بود، گفت: آنچه که در کشور و اقتصاد ما حرف اول را می زند اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی بیست و چهار سیاست کلی دارد که می توان آنها را در چهار سرفصل دسته بندی کرد.

دکتر نیکو یکی از موضوعات حایز اهمیت در سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی را درون زا بودن چه در سطح کشوری و چه در سطح منطقه ای عنوان کرد و گفت: ما در استان ابتدا باید بر محصول تولید خود تکیه و سپس به سطح کشور مراجعه کنیم .

وی با توجه به اینکه شالوده اقتصاد پویای دنیا بر پایه صادرات بنا شده است، ادامه داد: برون گرا بودن یکی دیگر از مسائلی که باید به آن توجه کرد و باید کاری کرد تا بتوان تولیدات داخلی را به کشورهای دیگر صادر کرد.

این معاون اقتصادی استانداری به دو جنبه دیگر که یکی عدالت محور بودن و دیگری دانش بنیان بودن اشاره کرد  و گفت: در بحث عدالت جنبه های مختلفی وجود دارد که می توان به بحث رعایت متوازن حقوق مصرف کننده و تولید کننده توجه ویژه ای داشت .

ایشان افزودند: در استانداری ده کارگروه اقتصادی وجود دارد که از بخش خصوصی می خواهیم برای هر بخش یک نفر بعنوان نماینده  معرفی تا از این طریق شاهد تعامل بیشتر در زمینه های مختلف اقتصادی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار