فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت شناسایی، شناسنامه دار کردن و ساماندهی دست فروشان سطح شهر تاکید کرد و گفت: برای این منظور 3 مرکز توسط شهرداری شوش پیش بینی و احداث شده است که باید اطلاع رسانی لازم در خصوص جابه جایی دست فروشان صورت پذیرد.
کد خبر: ۲۴۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 21 June 2016
رضا نجاتی در نشست ستاد ساماندهی امور شهری اظهارکرد: این ستاد با هدف رفع مشکلات سطح شهر که نیازمند همراهی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان با شهرداری بود، تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل این ستاد و با پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری، فعالیت ها و اقدامات خوبی در حوزه ی خدمات دهی به شهروندان صورت گرفته است.

نجاتی گفت: نیاز است تا با همفکری، تلاش و تعامل هرچه بیشتر سایر دستگاه ها و با یک نگاه فرابخشی موضوعات مختلف شهرستان مورد توجه قرار گیرند، تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

وی ادامه داد: هماهنگی و تعامل بین بخشی بین ادارات شهرستان آثار مثبت و خوبی برای مردم به همراه خواهد آورد و خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان شوش بر توجه هرچه بیشتر به مناطق حاشیه ای و محروم شهر تاکید کرد و گفت: آن خدماتی که به سایر مناطق شهری ارائه می شود باید در جهت حفظ آنها، همان خدمات برای مناطق حاشیه نیز در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: مناطق حاشیه و کم برخوردار شهر نیازمند خدمات شهری، روشنایی، فضای سبز و سایر خدمات مناسب می باشند.

نجاتی مردمی که در مناطق حاشیه شهر زندگی می کنند را مردمی صبور، لایق، قدرشناس و فهیم نام برد و گفت: باید با یک نگاه ویژه به این مناطق خدمت کرد.

گفتنی است، ساماندهی دست فروشان، جمع آوری نخاله های ساختمانی، ایجاد بازارچه های موقت و جمع آوری متکدیان از مهمترین موضوعات مطرح شده در ستاد ساماندهی امورشهری شهرستان شوش بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
بالای 60 سال از شهر شدن شوش دانیال میگذرد،اما این شهر بااین همه قدمت وآثارباستانی از داشتن ترمینال برون شهری با اینکه شهر درکنار جاده ترانزیت اهواز تهران قراردارد محروم است......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار