بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۵۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 23 June 2016
شناسایی و انهدام چند تیم عملیاتی خرابکارانه در استان خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شناسایی و دستگیری چند تیم عملیاتی خرابکارانه طی روز‌های اخیر در استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




استاندار جدید خوزستان معارفه شد/ حاشیه های جالب استاندار سابق

مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان  همراه با حواشی جالب صبح امروز برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




درگیری مسلحانه در بندرامام/ شهادت یک مامور نیروی انتظامی و زخمی شدن دو نفر دیگر

سرهنگ قاسم پور افزود: در این تیراندازی یکی از ماموران به فیض شهادت نائل آمده و دو مامور دیگر نیز زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)




نماینده اندیمشک رئیس کمیسیون انرژی مجلس شد

در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم، به عنوان رئیس کمیسیون انرژی انتخاب شد. (جزئیات بیشتر)



عامل تیراندازی در آبادان، خود را تسلیم پلیس کرد

عامل تیراندازی هفته گذشته آبادان که با به رگبار بستن منزل مسکونی یکی از شهروندان، باعث فوت یکی از ساکنان خانه و زخمی شدن و دو شهروند دیگر شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد. (جزئیات بیشتر)



تخصیص تسهیلات ویژه به انبوه سازی در بافت های فرسوده

شهردار منطقه یک با اشاره به مساله ی بافتهای فرسوده اظهار داشت: در سال94، 76 مورد پروانه ساخت و ساز در مناطق دارای بافت فرسوده با تخفیف 5/1 میلیارد تومان صادر شده است و امسال هم برای متقاضیان، تسهیلات ویژه ای قائل خواهیم بود. (جزئیات بیشتر)



علاج بخشی سد گتوند اجرایی شد

سد گتوند که مدت‌ها در گیرودار مطالعه و ارائه مجوز‌هایی برای اجرایی شدن راهکارهای حل مشکل بود سرانجام در مرحله‌ اجرا قرار گرفت. (جزئیات بیشتر)



توضیحات شهردار اهواز در خصوص بازداشت و آزادی کارگران پیمانکار منطقه 4

از زمان حضور در شهرداری همه پیمانکاران مکلف شدند که برای تک تک کارگران خود فیش حقوقی صادر و تمام پرداختی آنها طبق بند بند قانون کار باشد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار