تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۵۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 24 June 2016
شناسایی و انهدام چند تیم عملیاتی خرابکارانه در استان خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شناسایی و دستگیری چند تیم عملیاتی خرابکارانه طی روز‌های اخیر در استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




استاندار جدید خوزستان معارفه شد/ حاشیه های جالب استاندار سابق

بالاخره پس از گذشت بیش از یک ماه از برکناری ناگهانی عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان که دولت یازدهم تلاش می کرد آن را استعفا و بازنشستگی خودخواسته جلوه دهد، داستان جانشین استاندار برکنار شده با انتصاب غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید ملی ترین استان ایران به پایان برسد، انتخابی سخت که با کشمکش های بسیار همراه بود. (جزئیات بیشتر)




همه باید به پیشرفت و توسعه اهواز کمک کنیم

شهردار اهواز خواستار «ایجاد دید مثبت کمک به شهر» در مدیران شرکت ها و صنایع بزرگ مستقر در شهر شد و گفت: باید همه به پیشرفت و توسعه شهر اهواز کمک کنیم. (جزئیات بیشتر)




نهایی شدن برنامه اقدام و عمل خوزستان در اقتصاد مقاومتی

برنامه یک ساله اقدام و عمل خوزستان در زمینه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال ٩۵ شروع و به همت دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزیی جمع بندی و نهایی شده است. (جزئیات بیشتر)




۸۰ درصد از تسهیلات اختصاص یافته به بنگاه های کوچک خوزستان توزیع شد

فرج الله خبیر معاون استاندار خوزستان گفت: ۸۰ درصد تسهیلاتی که به صنایع کوچک اختصاص داده شده بود توزیع شده است و از این به بعد بانک ها باید گزارش کار ارایه دهند و الزامی به مهلت یک ماهه نیست. (جزئیات بیشتر)




درگیری مسلحانه در بندرامام/ شهادت یک مامور نیروی انتظامی و زخمی شدن دو نفر دیگر

در این تیراندازی یکی از ماموران به فیض شهادت نائل آمده و دو مامور دیگر نیز زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)




ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان ها در دستور کار قرار گیرد

دکتر ایدنی عنوان کرد: یکسان بودن تخصیص اعتبار به بیمارستانهایی که از لحاظ مدت زمان ساخت و زیرساخت دچار فرسودگی هستند و روند طولانی بودن این تخصسص از مشکلات موجود است که باید مرتفع شود. (جزئیات بیشتر)




سرقت بالاترین جرم در خوزستان است

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: جرم سرقت اولین موضوعی است که مردم استان خوزستان را نگران کرده و ‌متأسفانه این جرم در استان و کشور رتبه اول را در میان جرائم به خود اختصاص داده است. (جزئیات بیشتر)




اجرای پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت در اهواز

مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان گفت: پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در قالب 100 بلوک 20 واحدی دو و سه خوابه در بلوار شهید هاشمی کوی نبوت اهواز در دست اجرا است. (جزئیات بیشتر)




ثبت 49 تعاونی جدید در 3 ماه نخست سال‌جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت 49 تعاونی جدید در 3 ماه نخست سال‌جاری در استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار