شركت آبفاي اهواز ضمن عذرخواهی از مردم اهواز به علت قطعی آب روزهای اخیر در برخي مناطق شهر اعلام كرد كه با اقدامات و تمهیدات انجام شده و طبق اخبار واصله آب تا بعد از ظهر امروز از طرح آبرسانی غدیر وارد تصفیه خانه شماره 2 شده و مشکلات افت فشار آب نیز تا یکشنبه شب یا صبح دوشنبه حل می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 25 June 2016
بنا بر اعلام اين شركت با توجه به مشکل به وجود آمده در کانال طرح آبرسانی غدیر که با ورود به تصفیه خانه شماره2 اهواز 70درصد آب شرب شهر اهواز را تامین می‌كند، برداشت از آب کارون براي اين مناطق آغاز شد تا با انتقال آن به تصفیه خانه شماره 2 آب مورد نیاز مردم تامین شود اما متاسفانه در این زمان نیز مشکلاتی فنی در تاسیسات این تصفیه خانه به وجود آمد.

کیماسی، مسوول روابط عمومي اين شركت اظهار كرد: این موضوع باعث شد تا در 10 درصد از تولیدات خود با مشکل مواجه شویم که به تبع در برخی مناطق شهر مانند کوی صادقیه، باهنر، آخر آسفالت، سپیدار و فاز 2 پاداد قطعی و افت فشار آب را شاهد بودیم.

وي افزود: بنابراین آبرسانی به وسیله تانکر به این مناطق را از تصفیه خانه شماره یک آغاز کردیم و مراکز مهم مستقر در مناطق مذکور نیز مانند مساجد و بیمارستان‌ها به وسیله تانکر آبرسانی شد تا بتوانیم با توجه به گرمای طاقت فرسای هوا پاسخگوی بخشی از مشکلات شهروندان باشیم.

کیماسی با تشکر از تلاش سازمان آب و برق در راستای حل مشکلات طرح آبرسانی غدیر خاطرنشان کرد: ان‌شالله طبق صحبت‌هاي همکاران ما در سازمان آب و برق تا بعد از ظهر امروز اگر مشکل کانال‌های طرح آبرسانی غدیر حل و آب به تصفیه خانه شماره 2 وارد شود تا یکشنبه شب یا دوشنبه صبح مشکل افت فشار در مناطق تحت پوشش اين تصفيه خانه حل خواهد شد.

وي بيان كرد: البته این تاخیر به علت شوکی است که پس از چند روز خلاء در شبکه‌های آبرسانی ایجاد می‌شود و ما از مردم شهر که در این ماه مبارک و در گرمای طاقت فرسا مشکل قطعی و افت فشار آب را تحمل کردند تشکر و عذرخواهی ویژه می‌کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار