کد خبر: ۲۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 19 April 2015
 معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از بازگشایی در اهم کارگاه های مرمتی میراث فرهنگی خوزستان به روی مردم خبر داد.
 
عاطفه رشنویی اظهار کرد: با توجه به شعار تعیین شده در سال1394 «همدلی و همزمانی دولت و ملت» به مناسبت روز جهانی ایکوموس «بناها و محوطه های تاریخی» همه کارگاه های مرمتی میراث فرهنگی خوزستان برای بازدید عموم باز هستند و مردم می توانند آزادانه از این کارگاه ها بازدید کنند.
 
وی افزود: این کارگاه ها شامل کارگاه های مرمت خانه نجف خان بهبهان، بازار رضاخانی رامهرمز، قلعه توکل رامهرمز، کوشک حمیدیه، ساختمال هلال احمر خرمشهر، خانه افضل شوشتر، خانه طبیب شوشتر، حمام افضل شوشتر، سازه های آبی شوشتر، قلعه سلاسل شوشتر، کاروان سراهای دزفول و قلعه رزه اندیمشک است.
 
معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به زمان این بازدید گفت: این بازدیدها تنها در روز 29 و30 فروردین ماه قابل انجام است و این فرصت نیز به مناسبت روز جهانی محوطه ها و بناهای تاریخی تعیین شده است.
 
رشنویی تاکید کرد: به مناسبت روز محوطه ها و بناهای تاریخی نمایشگاهی با همکاری میراث فرهنگی خوزستان و انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا برپا شده است که شامل عکس های قدیمی شهر اهواز است که در نگارخانه این کلان شهر برای بازدید عموم فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار