مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان خبرداد:
وی افزود: امسال در ماه مبارک رمضان ۲۶ جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در دستور کار ستاد قرارگرفت که انشالله همه آنها برگزار میگردد.
کد خبر: ۲۵۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 29 June 2016

قدرت اله هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه استان خوزستان به خبرنگار ما گفت: تلاش ما برای آزادی افرادی است که به دلیل ندانم کاری، حوادث و یا… در زندان هستند و رفع مشکلات آنها و خانوادهایشان را با استفاده از ظرفیت خیرین، وجوه اداره شده، تسهیلات، میزان گذشت و بخشش شکات به انجام برسانیم.

وی از برگزاری بیست و پنجمین همایش جشن گلریزان خبرداد و گفت: این مراسم که در روز یکشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۸ به صرف افطار با هدف جمع آوری اعانات مدعوین محترم جهت فراهم نمودن زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از مددجویان جرایم غیر عمد برگزار میگردد.

حجت الاسلام هاشم نیا اظهار کرد: با برگزاری اینگونه جشنها با تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه میتواند با مبالغ قابل توجهی از خیرین و آزادسازی زندانیان از وقوع آسیبهای اجتاعی جلوگیری نمود.

وی افزود: امسال در ماه مبارک رمضان ۲۶ جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در دستور کار ستاد قرارگرفت که انشالله همه آنها برگزار میگردد.

مدیر عامل ستاد دیه استان در پایان گفت: در سال گذشته ۳۸۰ نفر زندانی غیر عمد آزاد شدند و در حال حاضر حدود ۲۳۰ نفر باقیمانده زندانیان جرایم غیر عمد هستند که انشالله تلاش میکنیم تا پایان ماه رمضان تعدادی از این بندگان خدا را آزاد کنیم. همچنین سال گذشته از شکات ۱۰ میلیارد تومان رضایت گرفتیم و یکی از مهمترین برنامه های ما اینست که امسال هم شرایط آزادی را فراهم کنیم و معمولاً میانگین ۵۰ تا ۶۰ درصد شکات هم رضایت میدهند. و این را تکمیل کنم که حدود چهار میلیارد و دویست میلیون تومان را هم پارسال خیرین کمک کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار