رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از انتخاب 2 دانشگاه خوزستان برای همکاری و مبادلات فرهنگی با کشور عراق از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 30 June 2016
محمدرضا عصاری چهارشنبه شب در نشست فرماندهان پایگاه ها و شوراهای حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود:دانشگاه های صنعتی جندی شاپور دزفول و چمران اهواز نامزد همکاری فرهنگی با کشور عراق شدند ضمن اینکه دانشگاه جندی شاپور دزفول در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تغییر نگاه جامعه به دانشگاه گفت:مطالبه جامعه از عملکرد دانشگاه اثرگذاری بر پیرامون خود و تاثیرگذاری بر توسعه پایدار جامعه است.

عصاری با اشاره به فعالیت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سه سال گذشته اظهار کرد: تعداد دانشجویان این دانشگاه از هزار و 100 نفر به 2هزار و 200 نفر افزایش یافته ضمن اینکه در این مدت هشت هزار متر مربع نیز به فضاهای آموزشی این دانشگاه افزوده شده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که دانشگاه کار آفرین نباشد و بستری برای کارآفرینی در آن مهیا نشود دانش آموخته آن نیز نمی تواند کارآفرین و منشا تحول در جامعه باشد.

عصاری دانشجویان فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه های ایران را پرچم دار فرهنگ ایران در دنیا نامید و افزود: بستر لازم برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور سوریه در ایران فراهم شده است که لازمه آن پایان جنگ و ایجاد آرامش در این کشور است.

در این آیین که با حضور آیت الله عبدالکریم فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول ،عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و نیز معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول برگزار شد از خانواده شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی از شهدای مدافع حرم دزفول با اهدای لوحی تجلیل شد.

همچنین تابلوی پایگاه مقاومت بسیج ادارات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به عنوان پایگاه مقاومت شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی رونمایی شد.

تجلیل از سید عزیزاله پژوهیده از رزمندگان مدافع حرم از دیگر بخش های این نشست بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار