در فصل بهار تردد قریب به 25 میلیون انواع وسیله نقلیه در محورهای دارای دستگاه های تردد شمار در استان خوزستان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۲۵۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 02 July 2016
 مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان اذعان داشت: در این بازه زمانی به طور میانگین روزانه تردد 286 هزار و 360 وسیله نقلیه از دستگاه های تردد شمار استخراج شده است که نسبت به مدت شابه سال گذشته 27 درصد افزایش تردد را در محورهای استان شاهد بوده ایم.

مسعود مصدقی در ادامه افزود:  در حال حاضر تعداد 56 دستگاه تردد شمار در محور های استان فعال هستند و در این مدت محور آزاد راه خلیج فارس - بندر امام خمینی(ره) بیشترین ثبت تردد وسایل نقلیه را توسط دستگاه های تردد شمار به خود اختصاص داده است.

وی همچنین زمان اوج تردد را ساعت 20 نا 21 روز جمعه 7 خرداد ماه با تعداد تردد 7779 انواع خودرو در محور آزاد راه خلیج فارس – بندر امام(ره) عنوان نمود.

مصدقی در پایان گفت: کل تخلفات رانندگی ثبت شده در این مدت 154 هزار و 646 بوده که بیشترین تخلف نیز مربوط به سرعت غیرمجاز در محور شهرک آزادی با تعداد 37689 مورد رخ داده است. 





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
آمار تصادفات راهم اعلام میکرد آمار رقم درآمدی این جاده رو هم میگفت میگفت که تابلوی خدوات مسافری در 5کیلومتری نصب شده ولی خبری از خدمات نیست میگفت آزادراه باید روشنایی داشته باشه وسه باند باشه اما خبری نیست فقط از سواریها 2500تومان میگیرند تا 30هزار تومان از تریلیها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار