رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام دو ماموریت هوایی اورژانس به منظور امدادرسانی به مصدومان دو حادثه در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 04 July 2016
دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: در درگیری میان دو خانواده در روستای تالک امامزاده عبدالله از توابع شهرستان باغملک که روز گذشته(13 تیرماه) رخ داد، 4 نفر با شلیک اسلحه شکاری طرفین مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این درگیری که به دلیل اختلاف بر سر زمین و املاک رخ داد، با دو دستگاه آمبولانس از امام‌زاده عبدالله به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

میرخشتی ادامه داد: یکی از این چهار مصدوم، به دلیل وخامت حال و اصابت ساچمه به چشمانش، با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام (ره) اهواز انتقال یافت.

وی گفت: همچنین در حادثه تصادف دو دستگاه پراید که ساعت 15:30 روز گذشته (13 تیرماه) در روستای ابوالعباس از توابع شهرستان باغملک رخ داد، سه نفر از هر دو خودرو مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک انتقال یافتند که دو نفر از این مصدومان به دلیل وخامت حال با بالگرد اورژانس در یک عملیات هوایی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار