شهرستان رامهرمز به طور کامل زیر پوشش شبکه دیجیتال قرار دارد
کد خبر: ۲۵۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 07 July 2016
مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به سخنان امام جمعه رامهرمز در مورد قطع شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال در شهرستان اظهار کرد: شهرستان رامهرمز به‌طور کامل زیر پوشش شبکه دیجیتال قرار دارد و درسال گذشته 20 شبکه با حضور نمایندگان رسانه‌های این شهرستان و مسؤولان فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان، این شبکه‌ها با کیفیت عالی راه‌اندازی و افتتاح شد.

وی افزود: نزدیک به دو سال است که صدا و سیمای مرکز خوزستان با مسؤولان استانی برای تقویت شبکه‌های دیجیتال در مناطق روستایی و صعب‌العبور که فاقد برق هستند یا گیرنده دیجیتال ضعیف است مکاتبه کرده ایم که در صورت تامین اعتبار کمتر از یک ماه صدا و سیمای خوزستان تقویت کننده فرستنده در این مناطق راه‌اندازی می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با رد این مورد که شهرستان رامهرمز فاقد شبکه دیجیتال است خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 100 در صد شبکه دیجیتال است و چنانچه مسؤولان استانی اعتبارات لازم را تامین کنند تقویت فرستنده در این شهرستان و شهرستان‌های دیگر توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان نصب خواهد شد.

وی در پایان گفت: تقریبا تمامی دست‌اندرکاران و مسؤولان استان در جریان نامه‌نگاری صدا و سیمای استان مبنی بر تامین اعتبارات برای تقویت فرستنده دیجیتال مناطقی که این شبکه‌ها با اختلال مواجه هستند بوده‌اند و امیدواریم امسال اعتبارات لازم تامین شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار