با تلاش و جدیت مجاهدانه و فرماندهی عملیات و همچنین تلاش همه آتش نشانها و همکاری شرکتهای پتروشیمی بوعلی سینا، شهید تندگویان، بندر امام و همه دست اندرکاران استان خوزستان، آتش این مجتمع پتروشیمی خاموش شد.
کد خبر: ۲۵۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 09 July 2016
رئیس جمهور از استاندار خوزستان و همه عوامل آتش نشانی و امدادی دخیل در پایان دادن به آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تقدیر کرد.

به گزارش تابناک خوزستان، وزیر نفت پس از خاموش شدن مخزن ٢٠٠١c پتروشیمی بوعلی سینا در ساعت ٢ بامداد امروز شنبه ١٩ تیرماه در جمع همکاران خود و سایر عوامل اطفای حریق حاضر شد  و ضمن ابلاغ پیام قدردانی رئیس جمهور گفت:برای انجام این کار ملی از همه سپاسگزارم.

بیژن زنگنه گفت: با تلاش و جدیت مجاهدانه و فرماندهی عملیات و همچنین تلاش همه آتش نشانها و همکاری شرکتهای پتروشیمی بوعلی سینا، شهید تندگویان، بندر امام و همه دست اندرکاران استان خوزستان، آتش این مجتمع پتروشیمی خاموش شد.
قدردانی رئیس جمهور از استاندار و همه عوامل اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا
وی با بیان این که پس از خاموش شدن مخزن، در حال تثبیت وضع آن با فوم پاشی داخل مخزن هستند، تصریح کرد:عملیات خنک کردن مخزن نیز در حال انجام است تا زنجیره آتش تکرار نشود.

زنگنه این عملیات را کاری مهم و دشوار خواند و  گفت: از همه برای انجام این کار ملی سپاسگزارم.

وزیر نفت مراتب قدرانی رئیس جمهوری را از فرماندهان عملیات آتش نشانی و به ویژه آتش نشانان شجاع و فداکار درگیر عملیات دور ساختن و خاموش کردن آتش در پتروشیمی بوعلی سینا و شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، پتروشیمی بندر امام، ملی حفاری ایران و سایر بخش های و ارگان ها حاضر در عملیات خاموش کردن آتش ابلاغ کرد.

زنگنه در نامه های جداگانه ای، مراتب قدردانی رئیس جمهوری را از نقش سازنده استاندار خوزستان، ستاد بحران استان و نهادهای فعال در این استان از جمله شهرداری اهواز، هلال احمر، سازمان بنادر و سایر نهادهای درگیر در فرونشاندن آتش در پتروشیمی بوعلی سینا به استاندار خوزستان ابلاغ کرد.
قدردانی رئیس جمهور از استاندار و همه عوامل اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا
آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا که از روز چهارشنبه شانزدهم تیرماه آغاز شده بود، بامداد امروز شنبه نوزدهم تیرماه مهار شد.

زنگنه صبح امروز پس از مهار موفق آتش سوزی به تهران بازگشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار