مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نمایندگان برای آموزش و پرورش استان که با کمبود هفت هزار معلم روبروست، ردیف استخدامی بگیرید.
کد خبر: ۲۵۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 11 July 2016
محمد تقی زاده در بازدیدهای عیدانه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم اهواز، شادگان، آبادان و مسجدسلیمان افزود: انتظار داریم که نمایندگان پیگیر  چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش به ویژه جذب منابع مالی و گرفتن ردیف استخدامی باشند.

وی افزود: نهایت تلاش آموزش و پرورش این است تا منابع انسانی در استان حفظ شوند و هفت هزار نیروی درخواست کننده انتقال برون استانی  از خوزستان خارج نشوند.

تقی زاده در این دیدارها با طرح مسایل و مشکلات آموزش و پرورش و رای زنی با نمایندگان مردم برای ارایه راهکارهای خروجی از  آسیب های موجود، بر  اهمیت برنامه ریزی تاکید کرد و گفت: برنامه توسعه آموزش و پرورش وارد سومین سال خود شده است و ارزیابی فعالیتها بر اساس شاخص های اعلام شده نشان از پیشرفت در  اولویت هایی مثل توسعه پیش دبستانی و انسداد مبادی بی سوادی دارد. 

همچنین توسعه کمی و کیفی مدارس استعدادهای درخشان یکی از اولویت هایی است که کسب رتبه نخست کشوری آموزشگاه فرزانگان اهواز نشان داد آموزش و پرورش در شناسایی و هدایت استعدادهای برتر  و ارتقای رتبه علمی استان موفق عمل کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن درخواست حمایت از نمایندگان مجلس بر تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش استان تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار