مدال نقره مسابقات جهاني مخترعين 2016 كشور چك توسط" مهندس محمد نسيمي مسك " رئيس مراكز تلفن اداره مخابرات شركت بهره برداري نفت و گاز كارون تصاحب شد.
کد خبر: ۲۵۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 12 July 2016
وي كه با ارايه "طرح آموزشي شادي درون و ترس" از ميان 20 كشور شركت كننده، موفق به كسب مدال نقره شد ، گفت: اين طرح آموزشي با هدف تمركز بر پارامترهاي تاثير گذار در سيستم روانشناختي و نگرشي افراد طراحي شده است كه تركيب متنوعي از مطالب مرتبط با روانشناسي و موفقيت است. 

محمد نسيمي، با اشاره به اينكه نام ديگر اين طرح آموزشي" پيش نياز موفقيت" است، افزود: چيدمان و تركيب خاص موضوعات و ارايه متدي ويژه جهت پاكسازي ترس هاي ذهني از ويژگي ها ي اين طرح است. 

وي، با اشاره به اينكه تفاوت اين روش با روش هاي ديگر در عدم نياز به رويارويي با ترس در دنياي واقعي و تمركز بر فرايند پاكسازي طي يك دوره بيست و يك روزه است، تشريح كرد:سرفصل هاي اين مبحث آموزشي به اصول مرتبط با ذهن و برقراي ارتباط با خويشتن اشاره دارند و روش ويژه پاكسازي ترس به فرد كمك مي كند تا ذهنيات ترس آلوده خود را بروز داده و شرايطي كه در دنياي درون بزرگ نمايي شده است را به شكل واقع بينانه اي از منظر يك ناظر ببيند. 

محمد نسيمي مسك با   13 سال سابقه در صنعت نفت ، داراي مدرك تحصيلي مهندسي برق از دانشگاه فرودسي مشهد و  كارشناسي ارشد مديريت است كه رئيس مراكز تلفن اداره مخابرات شركت بهره برداري نفت و گاز كارون مي باشد و علاوه بر اين در زمينه تدريس مكالمه زبان انگليسي و سخنران سمينارها و كارگاه هاي آموزشي شادي درون فعاليت مي كند. 




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار