در راستای سیاستگذاری و تدوین برنامه های فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، نشست شورای فرهنگی این شرکت با حضور اعضا و واحدهای مرتبط برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 12 July 2016
در این جلسه دستور العمل شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران مطرح و موارد تبیین شده در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که مدیر منابع انسانی، مسئول ستاد اقامه نماز، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، مسئول کانون قرآن، مشاور امور بانوان، مسئول بسیج خواهران، روسای امور ورزش و روابط عمومی و دبیر شورا حضور داشتند، قائم مقام مدیرعامل به تشریح اهداف و برنامه های فرهنگی شرکت پرداخت.

مهندس محمدرضا تاکایدی با بیان اینکه شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران در چارچوب جهت گیری های تعیین شده در شیوه نامه فعالیت های فرهنگی وزارت نفت تشکیل شده است، این شورا در شرکت ملی حفاری ایران نیز براساس دستورالعمل ابلاغی برنامه های خود را تدوین و اجرا می کند.  

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی بخش های مختلف شرکت در کمیته های تخصصی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و پس از تصویب در جلسه شورا اجرایی می شود، گفت: تهیه جدول برنامه های سالانه مرتبط با امور فرهنگی، تعیین اهداف و برنامه های تعریف شده کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از جمله وظایف این شورا است.

تاکایدی ایجاد هماهنگی در نحوه اجرای برنامه ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواده های آنان، نظارت بر نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری را از دیگر وظایف شورای فرهنگی شرکت برشمرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: دستورالعمل شورای فرهنگی شرکت ملی نفت ایران با هدف مدیریت و هماهنگ سازی فعالیت های فرهنگی در ستاد این شرکت و شرکت های تابع تدوین شده است.

وی اظهار کرد: ترکیب اعضای شورا، وظایف، فرآیند بررسی و تصویب طرح ها، کمیته های تخصصی، نحوه تشکیل جلسات و مصوبات، اصول راهبردی و نحوه تفکیک وظایف از سرفصل های این دستورالعمل می باشد.

در این نشست بخشی از برنامه های فرهنگی سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

گفتنی است: شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران از سال 74 زیر نظر مدیریت ارشد شرکت تشکیل و تمامی برنامه های فرهنگی در این شورا طرح و پس از تصویب به اجرا در می آید.  

 شرکت ملی حفاری ، نشست فرهنگی ، منابع انسانی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار