استاندار خوزستان گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور سوسنگرد ـ هویزه با هدف تسهیل در رفت و آمد بین‌شهری، زائران اربعین حسینی، راهیان نور و یادمان شهدا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 16 July 2016

با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان، فرماندار دشت آزادگان، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران حوزه راه عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور سوسنگرد ـ هویزه به طول 10 کیلومتر و با اعتبار 60 میلیارد ریال و پروژه کمربندی سوسنگرد به طول 3 کیلومتر و با اعتبار 150 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم غلامرضا شریعتی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها با هدف تسهیل در رفت و آمد بین‌شهری، تردد زائران اربعین حسینی، راهیان نور و یادمان شهدا اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پس پایان عملیات اجرایی این پروژه‌ها خط هویزه ـ سوسنگرد چهاربانده خواهد شد، تصریح کرد: این خط از خط‌های مهم و پرتردد هویزه ـ سوسنگرد است که حجم تردد بر روی این خط سبب بالا رفتن میزان تصادفات در این منطقه شده است.

استاندار خوزستان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اجرایی شدن طرح غدیر در شهرستان دشت آزادگان خاطرنشان کرد: ظرف 2 هفته آینده در قالب طرح غدیر آب وارد سیستم شبکه آب این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی طرح غدیر کل منطقه دشت آزادگان، رفیع و تمام روستا‌های اطراف می‌تواند از خوردن آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

شریعتی عنوان کرد: در شرایط جدید روستا‌ها با خط لوله قدیم و شهر‌ها با سیستم لوله‌کشی جدید می‌توانند از آب با کیفیت و بهتر از گذشته استفاده کنند.

وی توضیح داد: اکنون آب مردم این منطقه 2 هزار و 300 EC است که با راه افتادن طرح غدیر در دو هفته آینده میزان EC آب به یک‌هزار و 100 خواهد رسید.

شریعتی بیان کرد: در حاضر میزان کدورت آب در دشت آزادگان 50 درصد است که پس از اجرای طرح غدیر به 6 درصد خواهد رسید و مردم می‌تواند از آب شرب سالم و با کیفیت استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار