استاندار خوزستان گفت: در سه ماهه نخست امسال چیزی حدود 230 میلیون دلار از پایانه مرزی چزابه صادر شده است.
کد خبر: ۲۶۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 16 July 2016

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از منطقه چزابه با بیان اینکه این منطقه نقش بسیار مهمی به لحاظ صادرات در اقتصاد استان ایفا کرده است، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال چیزی حدود 230 میلیون دلار از پایانه مرزی چزابه صادر شده است که این آمار در مقایسه با سال گذشته که در طول سال تنها 70 میلیون دلار صادرات از این مرز انجام شده است، بیش از سه برابر رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه میزان صادرات از مرز شلمچه در سه ماه نخست سال جاری تنها 160 میلیون دلار بوده است، تاکید کرد: میزان بالای صادرات از مرز چزابه نشان از فعال بودن حمل و نقل در این پایانه است.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد که با توجه به حجم تردد ماشین‌های سنگین در این جاده بتوانیم با مهیا کردن زیر‌ساخت‌های لازم در بین جاده‌ها متناسب با حجم تردد کیفیت و امنیت جاده‌ها را تامین کنیم.

شریعتی با اشاره به قول پیمانکار پروژه‌‌ها مبنی بر بهره‌برداری و رسیدن پروژه‌ها پس از 3 ماه برای ارائه خدمات؛ خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: آنچه برای ما مهم است کیفیت و تامین امنیت جاده‌هاست، بنابراین صرفاً به‌خاطر سرعت در کار از کیفیت‌های لازم غافل نشویم.

وی در پایان از مدیر راه در خواست کرد که با نظارت مرتب کیفیت، امنیت و حساسیت توسعه جاده‌ها را رصد کرده و گزارش کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار