نفرات برتر مسابقات انتخابی جودو نوجوانان خوزستان معرفی شدند.
کد خبر: ۲۶۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 16 July 2016
جمال فتاحی سخنگوی هیات جودو استان اظهارکرد: این رقابت‌ها 23 تیرماه با حضور 52 ورزشکار از اندیمشک، دزفول، شوشتر، آبادان، اهواز، بندرامام خمینی و خرمشهر، در اهواز برگزار شد.

وی گفت: پس از انجام 64 مسابقه، در وزن 46 کیلوگرم محمد فتحی از اندیمشک، در وزن 50 کیلوگرم مصطفی ریاحی‌فر از شوشتر، در وزن 55 کیلوگرم محمد خوشبین از اندیمشک، در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل طریفی از شوشتر، در وزن 66 کیلوگرم رضا سگوند، در وزن 73 کیلوگرم سجاد یعقوبی، در وزن 81 کیلوگرم امیر خوش‌خبر و در وزن 90 کیلوگرم سیاووش امین‌نیا همگی از اندیمشک و در وزن 90+ کیلوگرم امین پورطحان از شوشتر، به عنوان نخست وزن‌های خود دست پیدا کردند.

سخنگوی هیات جودو خوزستان به تیم‌های برتر این مسابقات اشاره و عنوان ‌کرد: در پایان این پیکارها اندیمشک به قهرمانی رسید، شوشتر دوم شد و آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان این‌که مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، گفت: در این مسابقات داوران برتر خوزستان و کشور نیز به قضاوت پرداختند و جا دارد از میزبانی شایسته و خوب شرکت نفت که کمال همکاری را با ما داشت، قدردانی کنم.

فتاحی در پایان عنوان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها، 31 تیرماه به مسابقات انتخابی تیم‌ملی نوجوانان که به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار